Huh huh ... Katsoin tilastoja ja huh huh... Kevät tuo lisää coronaa ja poistaa
rajoituksia ja heti kylmä rätti päin näköä! Persut tiedättekö mitä ?
Rajat pysyy kiinni persut ja joudutaan kiristämään rajoituksia tai tekemään
ruumiita !
No, voin sanoa suoralta kädeltä, että Euroopan unioni ei näillä näkymin
ainakaan hajoa... Vaikuttaa talouspuolelta, että haetaan varmasti yhteistä
ratkaisua, vaikka minkä uhalla. Liittovaltio on kait ainut ratkaisu ja voin jo
nyt kertoa, että Italia ei todellakaan lähde tuolla taloustilanteella irti eurosta.
Britannia putoaa todella syvään ja USA kanssa joutuu pitämään kaupat kiinni.
Corona on täällä vielä voimissaan syksylläkin... huh huh....ja taloudet kesälomalla.
Tulossa kaikkien lamojen Äiti ... Coronatilastot nousee !
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tulossa on kaikkien lamojen iso äiti?
Saksa ja Ranska säveltää ja EU jäsenvaltiot
tanssii heidän sävellystensä mukaan.Säveltää miten säveltää... Mutta yksittäisen valtion omavaraisuus ja rahoitus
tulee olemaan hyvin hyvin keskeisiä asioita .... Veikkaan näin ihan ihan pienellä
arvauksella tiiviimpää unionia ja hyvin hyvin yhteistä kauppapolitiikkaa.
Nyt tulee todella hieno juttu niille, jotka on eläkkeellä ja varma ja tasanen
tulo Euroina. Monet maat joutuu Devalvoimaan rahaansa ja lujasti.
Se tarkoittaa, että Eurolla on kova ostovoima. Ja voidaan valita missä
ollaan ja missä asutaan.- Anonyymi
Eurokikkeli ei tiedä mistään mitään. PS on ehdottanut rajojen sulkemista jo kauan sitten, mutta niin vain on vuotanut jatkuvasti ja valtava määrä rahaa on jatkuvasti pois suomalaisten hyvinvoinnista. Eikä sulkeutuneet rajat epidemiankaan ajaksi. Lomilta epidemia-alueilta on palattu ihmisten pariin ilman karanteeneja, muka "tietokatkoksen" vuoksi. Lisäksi kehitysmaalaisilla vapaamatkustajilla on tietenkin rajaton vapaapääsy huvittelemaan Sirkus-Finlandiin kansan kustannuksella.
Eikä britannia kärsi yksin. Monessa muussakin maassa taloudelliset tappiot on valtavat pandemian vuoksi. Suomikin on EU-jäsenenä pudonnut jo syvälle velkahelvettiin ja koronaepidemia vain syventää kuoppaa. EU-eliittikin käyttää tilaisuuden hyväkseen ja yrittää valtavilla rahasummilla sitouttaa jäsenmaita vieläkin vahvemmin valtaleikkiinsä. Ja ei EU hajoa niin kauan kun sillä on jäseniä, joiden voimavaroista EU elääkin. Jos jäseneltä loppuu maksukyky, niin se on aina yksi jäsen vähemmän. Siksi EU maksattaakin "yhteisvastuullisesti" kaikkien jäsenten kesken kaikkien tappioita. Mutta toki me kaikki tolkun ihmiset toivotaan, että moinen tuhojärjestelmä kaatuisi jo mieluumin eilen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421