Ministeri Mikkosen mukaan valkoposki-tuholaisten ongelmaa ei Suomi voi itse päättää. Mitä h-tin väkeä tuonne on äänestetty ministeripaikoille, kun eivät mitään uskalla tai pysty päättämään itse? Ohjeet pitää aina hakea muualta???
Vihreät taas järki-toiminnan jarruna
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole saatu ajanmukaisen tilanteen edellyttämää viisautta maan johtoon. Vain jotain lausuntoautomaatteja.
Ministeri Leppä oli asiallinen , samoin haastatellut maanviljelijät, Mutta tämä vihervasuri ministrei mikkonen, kuten sanottu aiemminkin, täysin ala-arvoinen ihminen , suorastaan virnuili, kun selitti, määräykset tulee eu:ta. Didektiivit eivät salli näiden tuhoeläinten vähentämistä. Tämä sama virne, oli ala-arvoisella kun hän kertoi turpeen poltto on lopetettava, KIVIHIILEN POLTON lopettamisella ei ole niin kova kiire. Raumalle suunniteilla oleva tehdas on samaisten vihervasurien mielestä UHKA MERIMETSOILLE us piipertäjien kokaa tai älkää, mutta näin on valitukset laadittu. Sama virnuilu kun mikkosella oli lajitori p. haavistolla, kun hänen tekemiään laittomuuksia käsiteltiin eduskunnan täysistunnossa. Nämä ohisalon opetuslapset on läpimätiä Suomen ja Suomalaisten vihaajia. Ohisalo valui mahlaa kun hän esitti ,että Suomen poliisin asuihin olisi suunniteltava islamilainen huivin käyttö. Se miksi tuonkaltaisilla on niin suunaton vallanhimo, jota kautta pääsee pelkkää pirullisuuttaan esiintuomaan , on mysteeri. Tämän sairaanloisen pirullisuuden tausta olisi perusteellisesti selvitettävä.
- Anonyymi
Yhden aatteen liikkeen edustajat eivät pysty tekemään kokonaisuuden kannalta oikeita ratkaisuja.
Leppä sai tästä jahkailusta tarpeekseen:
Ministeri Leppä asettaa nyrkin lopettamaan valkoposkihanhien terrorin – ensi keväänä linnuilla voi olla tukalat paikat
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006519986.html
- Anonyymi
Ihme touhua. Ministereitä mutta ei mitään kykyä käyttää valtaa.
Vai haulua käyttää valtaa puuttuu sitäkin enemmän? - Anonyymi
Joensuun lehmä Mikkonen on päästyään politiikan lihapatojen ääreen unohtanut totaalisesti senettä jossainhan sekin leipä on tehtävä mitä Kallion kuplan hienostovihreät jyrsii.
- Anonyymi
Mikkonen oli aikoinaan ihan hyvä pimu, nyt on kuumia aaltoja ja ikäviä asioita mielessä.
- Anonyymi
Uudenmaan alueen äänestäjät ovat näin halunneet siitä joutuu sitten kärsimään myös kunnon Suomi.
- Anonyymi
Turhaan Mikkonen nauttii ministerin palkkaa ja on täysin turha äänestäjiensä edustaja.
- Anonyymi
Vihreät luikurit menevät aina muiden selän taakse ja istuvat nuotioon tavallisen suomalaisen sarkahousuilla.
- Anonyymi
Jännä ettei tulkinta koske Ruotsia, Viroa jne.. siellä ei olekaan Suomen kaltaisia punavihreitä tuhoamassa oman maansa taloutta.
Ohisalo, Haavisto ja Mikkonen. Way mikä porukka. Jos ei tuolla saada maan taloutta kuralla, niin ei sitten mitenkään.
Ja jos jotain kirstun pohjalle jää se on syytä lähettää Italiaan tai Somaliaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706