Minä kun sitä korona viruksen aiheuttamaa tautia ole sairastanut niin mä haluun, tietää millainen ja miten kauheaa se oli kerro oma kokemuksesi korona viruksen, aiheuttamasta taudistasi ?
Olitko sairaalassa ja kuinka kauan millaianen tautisi oli jos muistat yhtään missä olit,
kun heräsit?
Mitä haluasit kertoa minulle jos satun itse sairastumaan siihen korona virukseen ja miten kovana se teille tuli ja missä vaiheessa huomasit olevasi hengytysputken, kanssa tekemässä tuttavuutta?
Mitä haluasit kertoa kun sen kurjimuksen kävit läpi voit laittaa nimesi niin teidän, kuka vastasi.
Saat kertoa kaiken miten päädyit tekemään hengityskoneen letkun kanssa, tuttavuutta.
Millaista se oli sairastaa?
Anonyymi
0
84
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 521062
- 72975
- 58893
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 106872
- 45869
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820