eli siis noin vuosi sitten harrastin tätä pro anailua pari kuukautta. sinä aikana laihduin noin 5kg, en muista ihan tarkkaan. kuitenkin jouduin lopettamaan sen kun äiti huomasi että olin laihtunut. tahtoisin nyt aloittaa sen uudestaan mutta äiti on ongelma. miten laihdutan (tai siis harrastan pro anailua) ilman että äiti huomaa? varsinkin kun mulla on muita mielenterveysongelmia (ahdistusta, masennusta, itsetuhoisuutta) ja käyn psykologilla. nyt äiti varmaan huomaisi vielä helpommin. joten nyt VINKKEJÄ!!! ja ennen kuin joku valittaa. tiedän että anoreksia on vakava sairaus mutta minulle se on (tai oli silloin vuosi sitten) rakas harrastus. se tuotti minulle iloa ja sisältöä elämään. ja se tunne kun huomaat laihtuneesi! ah niin ihanaa! mutta joo... nyt niitä VINKKEJÄ!
pro ana asiaa (please help)!!!
Anonyymi
2
132
Vastaukset
- Anonyymi
heiii voisko joku nyt antaa niitä vinkkejä!!!
- Anonyymi
ei voi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670