Mitenkähän saisin postilaakon toimimaan? Tiedän kyllä että sähköposti on "ukoistettu"
Posti ei aukene enää millään
2
196
Vastaukset
- Anonyymi
Kysys tuolta https://keskustelu.suomi24.fi/tiede-ja-teknologia/tietotekniikka/apua-aloittelijalle
Moi! Sähköposti on kokonaisuudessaan siirtynyt uudelle palveluntarjoajalle Mailbox.orgille. Suomi24:ssä ei siis tällä hetkellä ole sähköpostitoimintaa laisinkaan. Siksi sinun tulee tässä asiassa kääntyä Mailbox.orgin käyttäjätuen puoleen,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734269Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921223
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66918Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia114855Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65826
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245789- 37773