https://www.youtube.com/channel/UC2Dz2TwqI1DdsdzrHpWML9w/videos
Huomatkaa miten paljon katsontakertoja kaikilla näiden videoilla. Miksiköhän.... Laatu kontenttia siis toki.....
Parhaat Tubettajat Ella ja Helmi
14
2404
Vastaukset
- Anonyymi
13-55 vuotiaiden miesten suosikki.
- Anonyymi
Verneri Vänkänen uppoaa ☺️
- Anonyymi
Eiköhän teinejä kuitenkin ole aika paljon, onneksi setämiehet ovat kuitenkin aika marginaalinen ryhmä.
Mjaa
Mä olen palstan vahvin (vanhin) setämies ja yleisnero, ja esmes Paqpan kuukausitilaaja.
Että mitä vittua?
(hirn)
Tubessa ylivoimaisia ovat Andrew Camarata, Taryl Fixess all ja Rassooja.
Siinä sullekin kunnon seurattavaa.- Anonyymi
Verneri on kyllä ihan huippu uusi tubettaja mutta jutut kyllä uppoaa🤣 Verneri Vänkänen suosittelen
- Anonyymi
Mielestäni huonoja tubettajia, mutta laatu runkku materiaalia
Ella ja Aleksi... Kakkaa lumella. 😎
- Anonyymi
Se oli huijausta, kun joka vuosi otettiin uus ella ja aleksi. Kun ne muuten oli vanhentunu liikaa. Mun mielestä Loirikin vanheni liikaa loppua kohden, eikä sitä valittu uutta. Samoin irvini tai kirka tai juice ja muut edesmenneet.
- Anonyymi
No en nyt tiiä. Pari vuotta sitte katsoin ihan innoissaan, nyt ei oikein miellytä. Tykkäsin enemmän heidän vanhoista videoista. Vaikka oli hauska idea tehdä ns. behind the scenes video sarja tykkään enemmän heidän haaste- ja myday videoista.
- Anonyymi
Mitäs olette mieltä nykyisestä rahastuksesta? Kaikki tehdään se edellä, että saadaan nyhdettyä 10 vuotiailta tytöiltä niiden viikkorahat.
- Anonyymi
Onhan tuo rahastusta, kun Ella ja Helmi videoista yli puolet on vain jäsenille ja jäsenyys on maksullinen, kuin vaikkapa lehden tilaus tai nettiliittymän tai puhelin liittymän tilaus.
- Anonyymi
Uutisiakin voi tuijotella kun jotain huvitta juttuja voi tulla mieleen noista.
Nyt joku lentokoneohjelma yle1-channelilla, lentokoneiden mrakennusmateriaalitkin, joskus harrastelin tehdä omia golf-mailoja.
Titaania olisin kokeillut rautamailan varressa käyttää, valitettavasti silloin en löytänyt sitä. - Anonyymi
jos joku haluaa harrastella metallijuttuja, niin tuolta firmastaa kaikenlaista materiaalia
https://www.sten.fi/
kyllä myyvät harrastekäyttöönkin pieniä määriä, voi olla vähän kalliimpaa kun suurempi työ laittaa se paketti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615