Itel väh mustasukkainen olo et mamut saa noi paljo yli rajojen vuotavaa huomiota ja vointa empatiaa hyvännäköisiltä suomalaisilta naisilta, varsinkaan kun he ei ole koskaa antanut vastavaa kotimaisille miehille vain meidän vaalean ihon värinsä vuoksi.
Onko kellää mustasukkane mieli?
19
<50
Vastaukset
No enpä jaksa murehtia muista... Mulla on muutakin miettimistä. Enkä koe jääväni mitenkään ulkomaisten miesten varjoon.
Harmi jos aloittajasta tuntuu siltä... Minä ainakin olen huomannut, että kyllä pääosin suomalaiselle naiselle kelpaa hyvin suomalainen täysjärkinen mies..- Anonyymi
Lässyn lää. Et ollu koskaa mikää alpha ja muutenki toi valehtelu alkaa pikkyhiljaa leipomaan.
Anonyymi kirjoitti:
Lässyn lää. Et ollu koskaa mikää alpha ja muutenki toi valehtelu alkaa pikkyhiljaa leipomaan.
Eo olekaan mikään alpha enkä beeta, kun ihan oma itseni. Ja leivo mitä tykkäät...
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Eo olekaan mikään alpha enkä beeta, kun ihan oma itseni. Ja leivo mitä tykkäät...
Leivon sun turpaa.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Oho... No mikäs siinä, eikai sitten muutakaan voi... :oD
Et ees tunne mua mut uho on jumalaton.
Disse kirjoitti:
Oletkin alfa. 😁😂 Parempi se on olla oma itsensä tai vaikka epsilon kunhan ei ole psii.
Anonyymi kirjoitti:
Et ees tunne mua mut uho on jumalaton.
No niinhän tuo tuntuu olevan... Minkäs mä sulle voin? Senkus uhot...
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No niinhän tuo tuntuu olevan... Minkäs mä sulle voin? Senkus uhot...
Onko sulla aivovamma vai tahalleen ymmärrät päinvastoin?
Jascal kirjoitti:
Oletkin alfa. 😁😂 Parempi se on olla oma itsensä tai vaikka epsilon kunhan ei ole psii.
No olen minä ja sillä hyvä. Nämä palstan määritelmät on lähinnä huvittavia. Ja jotkut vissiin ihan tosissaan niitten kanssa. :oD
Anonyymi kirjoitti:
No saman voisin kanssa sulle esittää. Minä en oo mitään uhonnut, vaan itse siinä olet uhkaillut turpasaunalla ja ties millä. Mä oon vaan kertonut mielipiteen ja sillä siisti. Turhaa sä siinä öyhötät...
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No saman voisin kanssa sulle esittää. Minä en oo mitään uhonnut, vaan itse siinä olet uhkaillut turpasaunalla ja ties millä. Mä oon vaan kertonut mielipiteen ja sillä siisti. Turhaa sä siinä öyhötät...
Ite tuutu vittuilee miehelle joka valittaa mustasukkaisuudesta..
Anonyymi kirjoitti:
Ite tuutu vittuilee miehelle joka valittaa mustasukkaisuudesta..
En, kun sanoin jo, että on harmi, että tunnet niin...
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
En, kun sanoin jo, että on harmi, että tunnet niin...
Sanoit esim että naiset haluaa "selväjärkisiä", eli vittuilit mun mt diagbooseille.
Anonyymi kirjoitti:
Sanoit esim että naiset haluaa "selväjärkisiä", eli vittuilit mun mt diagbooseille.
Niin, no jos ei ole selväjärkinen, niin voi olla vaikeuksia sen vuoksi saada suhdetta, mutta senhän voi hoitaa kuntoon...
Just ettei olisi mustasukkainen muille ihmisille, vaan nauttis omasta itsestään.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leivon sun turpaa.
No sinä se taidat ainakin joku sukkanen olla...??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla sulla sekoilija.
Naiset haluu jännämiesten käyttämiksi.
- Anonyymi
Kateutta tuo on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124