Suomessa on ihme pellepoliiseja

Anonyymi

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Millä tavalla nuo kaksi on vainonnut isänmaan puolustajia? Hehän korkeintaan osoittavat inhimillisyyttä ja koska eivät ole rasisteja, ottavat rikolliset kiinni jos saavat. Eivät he syrji ihmisiä, palvelevat tarvittaessa kaikkia patukoiden tasapuolisesti.

• Asiakas ihan itse päättää paljonko tarvitsee asiakaspalvelua. Laitetaanko oc:tä, teiseriä, telaria, raudat vai riittääkö pelkkä puhuttelu.

• Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

Asiakas ihan itse päättää paljonko tarvitsee asiakaspalvelua. Laitetaanko oc:tä, teiseriä, telaria, raudat vai riittääkö pelkkä puhuttelu.

Näin toimii Suomen polpo:
        https://www.youtube.com/watch?v=EtKGDGtml2A

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Videota on turha katsoa, koska kuvaaminen on aloitettu aivan liian myöhään. Kamerakännykät löytävät aina tiensä esiin liian myöhään. Kukaan ei kuvaa kun Einari pahoinpitelee Erkkiä. Kun poliisit ottavat Einarin kiinni, kummasti se kännykän kamera alkaa kuvaamaan. Jos Einari ensin lyö poliisia, tämä lyönti ei päädy videolle, videolle päätyy poliisin telarin käyttö ja video menee tuubaan: poliisi pahoinpiteli viattoman miehen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan on arkkirajakki Marco de Wit

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Kaveri alkaa riehumaan ja poliisi vie rauhoittumaan. Mitä ihmeellistä tuossa on?

Eihän tuo riehunut. Hänen ei anettu protestoida matuja vastaan.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuo riehunut. Hänen ei anettu protestoida matuja vastaan.

No niskoitteli ainakin ja otti ehdollista siitä...

• Itse asia on hyvä. Rasismia on vastustettava kaikin laillisin keinoin. Mutta heräsi kyllä kysymys, saako virka-asuinen poliisi osallistua mielenosoitukseen.

• Eiväthän he osallistuneet, he olivat siellä virkatehtävissä ja koska käytäntönä on ihmisläheisyys, voivat he osallistua kuvan ottamiseen. Poliisi on ystävä, mikäli joku kokee toisin on rekisterissä muutakin kuin kahvitahra.

• Jascal kirjoitti:

Eiväthän he osallistuneet, he olivat siellä virkatehtävissä ja koska käytäntönä on ihmisläheisyys, voivat he osallistua kuvan ottamiseen. Poliisi on ystävä, mikäli joku kokee toisin on rekisterissä muutakin kuin kahvitahra.

Tulkitsin, että mielenosoituslapun kanssa poseeraaminen oli osallistumista mielenosoitukseen, jota luotsaamaan ja valvomaan heidät oli lähetetty. Mutta kuten sanoin, itse asia on hyvä.

• Älä nyt keuhkoa siinä. Onhan se hyvä, että poliisi tuntee asiakkaansa. Niiltähän sitä paitsi loppuisi hommat, jos ei olisi kaikenlaista huumeiden ja astaloiden kanssa touhuavaa porukkaa.

• Anonyymi

Suomalaiset eivät ole ihmisiä!! paskoja ja alinta kastia mitä tiedän!!!

• Anonyymi

Onneksi sinunkaan ei ole pakko asua ja elää Suomessa.

Maailma on avoin, hyvää matkaa ja hyvästi!

• Anonyymi

Häpäisevät uniformunsa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe