alkaa tuo kulkupeli olla armeija iässä ja pakko se on tunnustaa että sen verran monesti on maapallon ympäri mennyt että uusi pitäisi löytää.
kun auto pitää saada käyntiin kelillä kuin kelillä, maavaraa pitää olla, jousitus sen verta kovaa että huonoillakin teillä pärjää, meillä täällä pohjoisessa kun tuo routa nakkelee sivutien kivet talvisin pintaan. kajuutassa pitäisi tarjeta talvella ja huollot ja remontit kun itse tekee niin tekniikka pitäisi olla sellainen että pärjää osaamisella ilman sen kummempia erikoistyökaluja.
lada vanhenee, mistä vastaava tilalle?
Anonyymi
2
259
Vastaukset
Lada grantaa lämpimästi suosittelisin. Harmillisesti loppui maahantuonti.
- Anonyymi
ei niitä noilla kriteereillä löydy. nykyään on maasto ja maantie autot ostettava erikseen. johdon päästä ne pitää talviaamuna ottaa jos meinaa liikkeelle päästä. tämänpäivän autoja ei osata korjata edes merkkikorjaamolla, jos tietokoneeseen kytketty vikaohjelma ei vikaa paikallista niin sormi menee suuhun korjaamopäällikköä myöten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329