Sipilä nimitti MTV:llä ministerin pestiä ”kansakunnan kusitolpaksi” – sosiaalinen media raivostui ex-pääministerin puheista - Politiikka - Ilta-Sanomat
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006534603.html
Ei Juha tarvisekaan. Kusta on päässäsi jo omasta takaakin!
Anonyymi
2
106
Vastaukset
- Anonyymi
OIKEIN ON SIPOON SIPPI SANONU HÄN ON KANSAN KUSITOLPPA JA RÄKÄLÄ SALUUNAN RÄKÄKUPPI. MENIS LAUTAKASA UKON KANSSA KUSETTAMAAN KÄDETTÖMIÄ PITKÄNSILLAN ALLE SIELLÄ SAAA " ehtoollista " TYNNYRI NUOTIOLLA.
- Anonyymi
Sipilä riepu se ei vain tajua, että arvostus ja kunnioitus pitää ansaita. Halveksunta ja kusitolpaksi joutuminen tulee ihan niistä teoista mitkä käyneet ilmi, ne omat taskut, lähipiirin, hyväveljien ja lahkon jäsenien edut on kansalaisten muistissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329