SR:n uutisissa kerrotaan kuinka kunniakansalainen Syyriasta saapui Ruotsiin nyyhkynarratiivin kera. Nyt viisivuotta myöhemmin hän opiskelee tietotekniikkaa yliopistossa. Miksi kantaruotsalaiset joutuvat kouluttautumaan 10-12 vuotta ennen yliopistoon opiskelemaan pääsyä, kun pysymetsästä vailla kielitaitoa pääsee sisään viidessä vuodessa kykenemättä seuraamaan opetusta. Ohituskaistat ovat törkeintä diskriminointia mitä maa päällään kantaa.
Kehitysmaamuuttajilla ohituskaistat yliopistoon
4
68
Vastaukset
- Anonyymi
Vieläkö Ruotsista voi kieltä osaava suomalainen saada terveydenhoitoalaan liittyviä töitä? Vai ovatko Lähi-idästä ja Afrikasta tulleet maahanmuuttajat etuoikeutettuja niihin töihin?
- Anonyymi
Voipa tietenkin, niihin työpaikkoihin vain on tehtävä hakemus . Vapaita työpaikkoja voit etsiä
arbetsformedlingen.se/platsbanken sivustolta , laita siellä hakusanaksi finska niin löydät
Voit lukea arbetsförmedlingen sivuston tiedotetta myös suomeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voipa tietenkin, niihin työpaikkoihin vain on tehtävä hakemus . Vapaita työpaikkoja voit etsiä
arbetsformedlingen.se/platsbanken sivustolta , laita siellä hakusanaksi finska niin löydät
Voit lukea arbetsförmedlingen sivuston tiedotetta myös suomeksi.Afrikaanot kiittämättömiä, juttu PT.mediassa.
Mutta miten ja kuka saisi tämän viestin menemään itse afrikkalaisille?
Jonkun pitäisi selittää. Kuka? Itse en osaa, ja en tunne näitä piirejä. Tunteeko joku jotenkin ymmärtäväisen heikäläisen, jonka kautta viesti menisi perille?
Ei se auta että nettipalstoilla vain kauhistellaan.
Eikö ne tosiaan älyä?
https://pt-media.org/2020/06/09/101113/
Tää Ruotsi on mennyt kummaksi paapojaksi.
Polvillaan pyydellään anteeksi vaan.
Suomessa on vielä sentään jonkinlaista järkeä joissaan piireissä.
En usko että suomalainen poliisi menisi polvilleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Afrikaanot kiittämättömiä, juttu PT.mediassa.
Mutta miten ja kuka saisi tämän viestin menemään itse afrikkalaisille?
Jonkun pitäisi selittää. Kuka? Itse en osaa, ja en tunne näitä piirejä. Tunteeko joku jotenkin ymmärtäväisen heikäläisen, jonka kautta viesti menisi perille?
Ei se auta että nettipalstoilla vain kauhistellaan.
Eikö ne tosiaan älyä?
https://pt-media.org/2020/06/09/101113/
Tää Ruotsi on mennyt kummaksi paapojaksi.
Polvillaan pyydellään anteeksi vaan.
Suomessa on vielä sentään jonkinlaista järkeä joissaan piireissä.
En usko että suomalainen poliisi menisi polvilleen.Aftonbladetin toimittaja tuumi että oli vain rauhallinen mielenosoitus ja oli hieno tapa ilmaista sympatiaa ....
https://www.youtube.com/watch?v=NvygkreBOUg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615