hän ei ole ollut kansanedustajana 11 vuoteen. Hel_etin korruptoitunut politiikka ja kukaan ei puutu tähän! Missä on mielenosoitukset näitä isoja herroja vastaan? Nämä niitä pahimpia rikollisia ovat! Samaan aikaan moni kärsii köyhyydestä ja nämä kehtaavat nostaa meidän yhteistä rahaa ihan pokkana vuosikausia!
Tämä on niin väärin ja se, että politiikkaan kerta toisensa jälkeen kiipeää ja valitaan tälläisia miehiä tai naisia. Kaikki heistä paljastuvat hyväksikäyttäjiksi.
Jari Koskinen tapaus: Kokoomuksen ex-ministeri tienasi Kuntaliitossa 16 553 e/kk – jätti kovapalkkaisen tehtävänsä keskittyäkseen metsänhoitoon, nostaa nyt sopeutumisrahaa.
Täältä löytyy pitkä lista näitä yhteiskunnan todellisia loisia, jotka käyttävät systeemiä sumeilematta hyväkseen ja nostavat hirveitä summia meidän varonmaksajien rahaa:https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/702f8dfd-d7ed-434b-a3a1-1e913e41d05f
Samat ihmiset valittavat, kun "työttömiä ei saada töihin". Todella kuvottavaa!
Jari Koskinen nostaa sopeutumisrahaa, vaikka
Anonyymi
2
140
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä yhteiskunnan lois-elätit määrää itsellensä sopeutumisrahat, kuin oltaisiin sosialistisessa valtiossa, ei meikäläinen 50 vuoden työsaralta saanut yksityiseltä alalta !?
- Anonyymi
Tämä on osoitus siitä ,että ensin on asioiden hoidossa kyseessä oma etu,puolueen etu, kavereiden etu ja jos jotain jaettavaa niin annetaan Afrikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319