Persut ryvettyy ja Ano-rakki ei ainakaan kannatusta persuille lisänny, vaikka Halla-Aho haikeinmielin laittoi rakin ulos. Persut on pulassa muutenkin, hampaaton opposito rakkipuolue. ei oo millä nyt ratsastaa kun ei oo maahan muuttoa. Käy samoin Timo soinille, ja nyt se niitti mikä tulee on viimeinen naula arkkuun. sinne menee minne SMP aikoinaan, mut ei jää ees muistoa, niikuin Vennamosta jäi. Tosin jos Poutianen olis saanut puhekoulutusta ees sadalla markalla, suosio ois ollu taattu. No tää on KEPU-li konsteja, nyyh nyyh ja nyyh nyyh,, Kul...muni ittesä pahan kerran,,, ja nyyh nyyh,, Mut Matti oli onneks kukkarossa kepuilla,,,, eikä huono matti ookkaan, nostaa kepuu hiukan,,,
Perus Ano-rakki
Anonyymi
1
106
Vastaukset
- Anonyymi
Persuilta tulee joka viikko ulos jotain aivopieruja, joita persujen kriisiryhmä joutuu setvimään ja selittämään parhain päin. Ei ristus, mikä luuseripuolue.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329