On tyhjää kategorisoida musiikkia synniksi, koska ei muukaan maallinen elämäntapa ole sitä. Musiikki on hyvää sielulle, ja perspektiivi inhimillinen. Ja eikä voi lähteä ajatuksesta, että mitä Jumala ei ole suoraan hyväksynyt, on kiellettyä. Ei se niin mene. On itsestään selvää, ettei Jumala kielsi ne asiatat, jotka ovat ihmiselle pahaksi, mutta Syökää kaikista muista Paratiisin puista., Se ei ole paha., Mutta Älkää syntiä tehkö. Jos löytäisimme Jumalan negaation kautta, joka näyttää palvelevan joidenkin ihmisten uskonnollisuutta, tie olisi mahdoton, joka ei palvelisi elämää. Sellainen ei ole Jumalasta vaan jostain inhimillisestä kiihkosta. Jumalasta sellainen oppi ei ole.
On tyhmää kategorisoitavissa musiikkia
3
103
Vastaukset
- Anonyymi
Kyse on joidenkin hölmöläiten lahkoista, ja varoitan, Älkää lähteekö niihin.
- Anonyymi
He ylivetävät Kristuksen lain, ehkä näytäytyäkseen itse paremmilta. Sellaisia seurakuntia en kenellekään suosittele, jotka toimivat oma vanhurskauden ja omalakisuuden voimalla, unohtamalla Kristuksen tähden työn ihmisten puolesta. Tai he tahtovat, Kristuksen työtä hyväksikäyttää ja alistaa sisälle tulleita. On vain niin helppoa vetää harhaan, varsinkin naisia, vahvan johtajan mukana. Naisethan tahtovat uskoa kaiken miehistä. Älkää uskoni, suurin osa on valhetta.
- Anonyymi
Miten asia liittyy opiskeluun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657