seuraavaksi suomen perusta tutkii onko joulupukki olemassa ja liittyykö petteri punakuono oikeasti joulupukkiin. Tämäkin tutkimuksen maksaa valtio
seuraavaksi suomen perusta tutkii
19
62
Vastaukset
- Anonyymi
Ja onko Petteri Punakuono vihervassari?
- Anonyymi
Kommari se on. PUNAkuono...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommari se on. PUNAkuono...
joko nyt suomen persusta on tehnyt loppupäätelmät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joko nyt suomen persusta on tehnyt loppupäätelmät
Jussilla ja joulupukilla on sama ongelma. Molemmat yrittävät kiistää, että tontut ympärillä eivät kuulu samaan porukkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jussilla ja joulupukilla on sama ongelma. Molemmat yrittävät kiistää, että tontut ympärillä eivät kuulu samaan porukkaan.
Voi jumaleissön, miten hienoja asioita sinäkin pystyisit luomaan, jos tuohon luovaan hulluuteen liitettäisiin älykkyys. Harmi, että se puuttuu sulta :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jumaleissön, miten hienoja asioita sinäkin pystyisit luomaan, jos tuohon luovaan hulluuteen liitettäisiin älykkyys. Harmi, että se puuttuu sulta :(
Asiahan ei minulle kuulu tässä kohtaa, mutta miksi puutut kirjoittajiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiahan ei minulle kuulu tässä kohtaa, mutta miksi puutut kirjoittajiin?
ympyräjuna on ihana
- Anonyymi
Suomen Perustalla ei tietenkään ole mitään tuollaista typerää ohjelmassaan, eikä tule, mutta palstamölyäjillä sen sijaan tällaiset typeryydet on jatkuvassa massatuotannossa. Miksi palstamölyäjä ei pysty tuottamaan mitään järkeviä ajatuksia ja ideoita? Onko palstamölyäjä henkisesti jälkeenjäänyt? Vai päihteiden väärinkäyttäjä?
- Anonyymi
Suomen perustalla ei tosiaan taida olla kovinkaan kummoista tulossa eikä suunnitteilla, jos valtion avut (90% SP:n toiminnan rahoitus) lopetetaan?
- Anonyymi
Miksi suomen perusta ei pysty tuottamaan mitään järkeviä ajatuksia ja ideoita? Onko perussuomalaiset henkisesti jälkeenjääneitä? Vai päihteiden väärinkäyttäjä?
- Anonyymi
suomen perustaa on turha haukkua sillä vuosi sitten ne keksi ympyräjunan joita me persut tehdään viikottain tähtitorninmäellä
- Anonyymi
suomen perustan tutkimuksen mukaan ylämäkityöntöön ei enää tarvitse kysyä ylämäkityönnettävältä suostumusta. menenkin tästä steisille ylämäkityöntämään ketä haluan
t persu- Anonyymi
Se on ainakin käynyt selväksi, että ps karvaperseäijät eivät ymmärrä hyvän päälle mitään. -Siis naisten.
- Anonyymi
Persujen perustalta pois valtionavustus! 120000 ekua on järjetöntä rahojen lahjoitusta tuommoiselle rasistipajalle.
- Anonyymi
Perussuomalaisille ei pitäisi tuhlata verorahoja lähes 7 miljoonaa tänäkin vuonna!
- Anonyymi
Rasismille loppu ja valtionavustus perintään.
- Anonyymi
PS rasismia tuetaan vaalikaudessa noin 30 miljoonalla eurolla. Näyttää suomella olevan paljon löysää rahaa.
- Anonyymi
miksi persuissa ei ole heteroja?
- Anonyymi
Olen ihmetellyt samaa. Persuissa vain homojen sana painaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763