Olemme jo kaikki kyllästyneet vanhojen äijien tyhmiin takavoltteihin ja kädet puuskassa seisomisiin typerät ilmeet kasvoillaan.
Nyt paukkuu aivan uudella tavalla; erityisesti ihastustani herättää avaruuslentoemäntien huikea akrobatia.
Lisäksi yhden Maapallorantapallon lisäksi pojat ovat tuoneet avaruusasemalle uusia leluja:
https://www.youtube.com/watch?v=LWGJA9i18Co&list=RDLWGJA9i18Co&start_radio=1&t=0
ISS:n uusi miehistötäydennys onkin varsin hauska.
4
153
Vastaukset
- Anonyymi
Elä sie natsi taas valhehtele. Tässä se päällystö selittää kaiken mitä pitääkin:
https://www.youtube.com/watch?v=X7s2DaNzdPo - Anonyymi
Ovat huomioineet littumaan kannattajat ;)
Hommaisivat apinan tuonne kuten oli Space Force sarjassa =D käkäkä! Siinäpä vasta hauska sarja, voisi kuvitella että yhtä typerää toimintaa on Nasallakin.
- Anonyymi
Ja herra Natsilla on taas kaikki varsi HAUSKAA! (Natsin lempi-ilmaisu).
Jo vanha kansa tiesi, että hulluilla on halvat huvit.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854