Mistä ihmeestä johtuu kokoaikainen huimaus varsinkin kävellessä tuntuu ns "pudottavalta" tai muuten vaan horjuvalta tilalta lisäks on sitä, ettei pysty ajattelemaan selkeästi. Liittyykö jännittämiseen mikä on kokoajan läsnä tilanteesta riippumatta.
Huimaus merkki mistä?
5
134
Vastaukset
Voi olla, että kannattaa käydä lääkärissä.
Itse en ole alan ammattilainen, mutta kuulostaa joltain mitä vaikka korkea verenpaine voi aiheuttaa.- Anonyymi
Lääkäri voi auttaa.Itsellä paniikkihäiriö alkoi kyseisellä tavalla.Vieläkin ajoittain lenkin alussa huimaa ja hutera olo.Kannattaa tosiaan käydä lääkärissä jos ongelma jatkuu.
- Anonyymi
Mulla oli joku aika sitten noin 2 viikkoa kestänyt jatkuva huimaus joka alkoi yhtenä aamuna niin että herätessä silmissä pyöri ja oli todella oksettava olo.
Jouduin soittamaan pomolle että en pääse töihin ja jäin kylpyhuoneen lattialle istumaan kahdeksi tunniksi. Oksetti niin paljon että en pystynyt liikkumaan.
Huimaus oli niin kovaa että en pystynyt kahteen viikkoon kävelemään suoraan.
Olin sairauslomalla melkein kaksi viikkoa.
Luulen että kaikki johtui henkisistä jutuista, olin juuri edellisiltana saanut pakit naiselta jonka kanssa olin käynyt treffeillä ja tuo oli valtava pettymys ja stressin aihe. - Anonyymi
Voi olla mistä vain. Lääkärin mielipide voi olla jotakin muuta kuin todellisuus eli ei kannaya sokeasti luottaa jos sellaiselle päädyt menemään. Saatat olla vuosia vakavasti sairas ilman että lääkäri siitä sinulle kertoo.
Onko käytössä lääkkeitä? Syötkö riittävästi, vähintään 2000kcal tai enemmän? Juotko riittävästä? Ulkoiletko päivittäin hikeen asti? Milloin on viimeksi katsottu yleisimmät verikokeet? Nukutko 8h yössä? Teetkö työtä vai opiskeletko?- Anonyymi
Ikääntyminen ja perintötekijät
Ympäristö saasteet mielenterveys
Näistä valita yhteisvaikutus hengen lähtö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564750Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221324- 871315
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271091Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi251941- 65916