Pääministeritär antoi tänään niskalaukauksen vappusataselle. Ei löydy yhteiskunnasta kuulemma rahaa siihen.
R.I.P. Vappusatanen
62
65
Vastaukset
- Anonyymi
Kepu alkaa olemaan naisvihassaan kohta persujen tasolla.
- Anonyymi
No kamoon,,,sdp antoi vappu satatonnisen yrittäjille.
- Anonyymi
Juuri näin. Rahaa kylvettiin/kylvetään miljaritolkulla ökyjen tileille. Rinteen vappusatasen kustannus olisi ollut pelkkiä viikkorahoja verrattuna tähän puhallukseen.
- Anonyymi
Joo ja satatonnisen miljardeihin Italialle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja satatonnisen miljardeihin Italialle.
Eikä tuokaan riitä Kokoomukselle ja Persuille.
- Anonyymi
Siis sitä toista 50 euron nostoa ei tule ..no kiitos ekasta, mukava lisä oli minulle.
Tammikuun viiskymppisellä jo maksan Sipilä-Persuhallituksen laittaman vuotuisen 50 euron apteekkiomavastuun köyhien rääkkäämiseksi.- Anonyymi
Syksyn punavihreän aikaansaamassa rahanjaon leikkurissa maksatkin sitten kaikista ilmastoöyhötyksistä yms menoista veroja lisänä 200%. Tervemenoa kuusenpersiin alle ihailemaan punavihreitä:D
Meikä se vaan porskuttaa. On metsää on arvokiinteistöjä, sijoituksia yms. Ottaako pattiin häh:D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syksyn punavihreän aikaansaamassa rahanjaon leikkurissa maksatkin sitten kaikista ilmastoöyhötyksistä yms menoista veroja lisänä 200%. Tervemenoa kuusenpersiin alle ihailemaan punavihreitä:D
Meikä se vaan porskuttaa. On metsää on arvokiinteistöjä, sijoituksia yms. Ottaako pattiin häh:DEn ole saanut edes 50:ä euroa. Sain 34 euroa. Josta Kela vei pois asumistuestani 28 euroa. Hyöty se, että minulle jäi 6 euroa.
Eipä ole ihme, että jatkan perussuomalaisissa. Hyvin hyvin lähellä oli, että olisin äänestänyt demaria tuon vappusatasen vuoksi. Onneksi järkeni voitti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole saanut edes 50:ä euroa. Sain 34 euroa. Josta Kela vei pois asumistuestani 28 euroa. Hyöty se, että minulle jäi 6 euroa.
Eipä ole ihme, että jatkan perussuomalaisissa. Hyvin hyvin lähellä oli, että olisin äänestänyt demaria tuon vappusatasen vuoksi. Onneksi järkeni voitti.Erityisesti lupaan, että SDP tulee parantamaan pienillä eläkkeillä kituuttavien ihmisten, Suomen rakentajien toimeentuloa. Lupaan 100 euroa nettona kuukaudessa useamman vuoden ohjelmalla toteuttaen lisää alle 1400 euron eläkkeisiin, lupaan keventää esimerkiksi lääkkeiden ja asiakasmaksujen alennuksilla kustannuksia ja lupaan, että SDP korjaa eläkkeensaajien verotuksessa suhteessa samojen tulojen palkansaajiin olevat epäkohdat."
Tallensin tämän koska arvelin jo silloin sitä ei kutenkaan toteuteta .Oikein arvasin
- Anonyymi
Mutta.....ulkomaiden velkoihin riittää paremmin kuin hyvin rahaa.
- Anonyymi
Kuka uskoi Anttiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka uskoi Anttiin
Kyllä tyhmät sdp-sopulit uskoivat mukisematta inkä tahansa jutun.
- Anonyymi
Kuten myös Isis äiti keppostelijoille, heidän lpsilleen ja sadoille, ellei tuhansille tänne saapuville "pakolaisille".
- Anonyymi
Hyvä! Eläkeläisten äänet menee jatkossa Perussuomalaisille.
- Anonyymi
PITÄÄ PAIKKANSA: Kas tämän vuoksi:
"""En ole saanut edes 50:ä euroa. Sain 34 euroa. Josta Kela vei pois asumistuestani 28 euroa. Hyöty se, että minulle jäi 6 euroa.
Eipä ole ihme, että jatkan perussuomalaisissa. Hyvin hyvin lähellä oli, että olisin äänestänyt demaria tuon vappusatasen vuoksi. Onneksi järkeni voitti."""
Kyllä. Olen eläkeläinen. Pieneläkeläinen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PITÄÄ PAIKKANSA: Kas tämän vuoksi:
"""En ole saanut edes 50:ä euroa. Sain 34 euroa. Josta Kela vei pois asumistuestani 28 euroa. Hyöty se, että minulle jäi 6 euroa.
Eipä ole ihme, että jatkan perussuomalaisissa. Hyvin hyvin lähellä oli, että olisin äänestänyt demaria tuon vappusatasen vuoksi. Onneksi järkeni voitti."""
Kyllä. Olen eläkeläinen. Pieneläkeläinen!Samat sanat tiedän kyllä mitäseuraavaksi äänestän
- Anonyymi
Mahtaako siihen hoitajamitoitukseen löytyä enää rahaa?
Jääkö vanhukset desimaaleiksi?Kohta lähtee Etelä-Eurooppaan sellainen määrä suomalaisten veronmaksajien rahaa, että vappu sataset on leikkirahaa sen rinnalla.
- Anonyymi
Varmasti koska nyt sairaanhoitajille taas kerrotaan näille "sankareille" no no tytöt tehkää työnne, saatte sentään 50c tunti lisää. Samaa jargonia mitä miehet kuulevat sotaan lähtiessä, sankarit ja sitten ei saa edes fysiota valtiolta raajansa menettäneenä.
- Anonyymi
Jos tuo on totta, niin hyvästi sdp. On paha moka Marinin hallitukselta. Niin paha moka että eläkeläiset ei enää demareita äänestä. Saattaa sdpn gallupkäyrät näyttää romahdusta.
- Anonyymi
Rinteen hallitusohjelma Marinilla käytössä. Siksi vappusatasen toinen puolisko ei toteudu.
Ei siis mikään Marinin itse tekemä päätös, vaan kaikkien viiden hallituspuolueen yhteinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rinteen hallitusohjelma Marinilla käytössä. Siksi vappusatasen toinen puolisko ei toteudu.
Ei siis mikään Marinin itse tekemä päätös, vaan kaikkien viiden hallituspuolueen yhteinen.Ai vappusatanen vaalilupauksenakin oli kaikkien sillisalaattihallituspuolueiden yhteinen lupaus vai? :)
Jaaha! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai vappusatanen vaalilupauksenakin oli kaikkien sillisalaattihallituspuolueiden yhteinen lupaus vai? :)
Jaaha!Hallituksessa on muitakin puolueita kuin demarit. Hallitusohjelma on sen vuoksi kompromissi. Pakkoruotsikaan ei poistunut ja juppikuunariverokin jäi ottamatta käyttöön, kun persut olivat hallituksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallituksessa on muitakin puolueita kuin demarit. Hallitusohjelma on sen vuoksi kompromissi. Pakkoruotsikaan ei poistunut ja juppikuunariverokin jäi ottamatta käyttöön, kun persut olivat hallituksessa.
Johtuen MISTÄ?
Siitäkö, et persut ei enää olleetkaan hallituksessa kun Soinin sinipersepaviaanit myi perseensä? :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siis mikään Marinin itse tekemä päätös, vaan kaikkien viiden hallituspuolueen yhteinen.Marin on vastuussa myös Rinteen lupauksista ja tuki niitä vaaleissa.
- Anonyymi
Siihen kariutui sekin populismin ilmentymä.
- Anonyymi
Joko Lii on maksanut sen vappusatasensa?
Piti tulla jokaiselle suomalaiselle.
Ei ole näkynyt!- Anonyymi
Hänellä ei ole ehkä luki häiriötä mutta pakko liikkeitä naamassa.
- Anonyymi
Pakkoruotsi takaisin ja heti!
- Anonyymi
ja Irtoseksi R-kioskeihin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja Irtoseksi R-kioskeihin!
Ilmaiset prostituoidut eduskunnalle.
- Anonyymi
Joillakin on ilmeisesti vaikeuksia ymmärtää, että vappusatasen loppuosa on nyt KORONAN TAKIA toistaiseksi jäissä ja sillä selvä.
- Anonyymi
"Toistaiseksi" tarkoittaa suomeksi ikuisesti !
- Anonyymi
Vappusatasen puolikas on kolmesataa modernin mummon markkaa.
- Anonyymi
Juu se on vappumiljardien jalkoihin jäänyt ja mennyt satatuhat kertaisina mafian rahakirstuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan eläkeläiset ovat kuolleet esim. koronavirukseen voidaan loppuosa ottaa käyttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuten väliaikainenkin?
ie. ”Väliaikainen autovero” - Anonyymi
Mutta museo saa kymmeniä miljoonia ja puola 39 miljardia, SVT oli hyvä maininta että tällä kiristetään puola taas oikeusvaltioksi. Hahaha, ottavat rahat ja pyyhkivät valituksella takapuoltaan jos emme ole valmis sotaan.
- Anonyymi
Helikopterirahaa 💰 🚁 💰 jaettiin vain kavereitten kesken.
Ei riitä köyhälle enää.- Anonyymi
Se on ehkä parempi niin,kun raha menee rikkaille,he sijoittaa lisää pörsseihin jotka nostaa sen arvoa ja jonka luomalla lisärahalla voi maksaa pois valtion lisävelkoja eli miinukset voidaan muuttaa plussiksi vähitellen voittoina ja korkoina.
Köyhät eläkeläiset käyttää lisämiljardit vain ja ainoastaan päivittäisiin vähän voittoa tuottaviin ostoksiin ja palveluihin eli velkaa ei pystytä lyhentämään yhtään mitenkään,päinvastoin sitä on otettava vain lisää. Miksi siis tukea köyhää mitenkään,sehän on vain hänen oma ongelmansa,ketkään muut ei siitä kärsi kohti kuolemaa kuin hän itse?
Sorry kaikki köyhät,kapitalismi ei ole koskaan ollut luotu teitä varten .
Ja jos tulisi tosi lama ,ensimmäisinä kaikkein köyhimmät ja sairaimmat kuolee kuitenkin ensin,se on vanha maailman ja luonnon laki,jota muuksi ei voi muuttaa. - Anonyymi
Taksikuskit sai satakertaisena vappusatasen. Lähes joka kaupungin taksi sai vähintään kymppitonnin rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taksikuskit sai satakertaisena vappusatasen. Lähes joka kaupungin taksi sai vähintään kymppitonnin rahaa.
Husulla on kissan päivät, nauraa istuessaan taksi Helsingin autossa ja raapii karvatonta takapuoltaan.
- Anonyymi
Ei voi ku ihmetellä että mielummin maksetaan muiden maiden sosturvia kohta elvytyksen nimissä , tai voi , taidan äänestää kyllä persuja seuraavaksi , tätä tämä tiesi kun eu tuli , omista huolehtiminen on tois-sijaista , en kyllä ala koko etelä- euroopan
hyvinvointia maksamaan , eikös italiakin ole jo aikansa viitannu kintaalla eu:n taloudenpidon huomautuksiin , eli huseerata saa miten tahtoo muiden kustannuksella.- Anonyymi
Suomi sai ulkomailta sormenräpäyksessä 20 mrd. euroa.
Joku muu maksaa suomalaisten elämän.
- Anonyymi
Suomi on pölöjen maa, ei voi muuta sanoa.
- Anonyymi
Ei haittaa, koska työeläkkeelle sitä mennään joka tapauksessa.
- Anonyymi
Demari on rikollinen ja rikkoo jokaisen lupauksensa.
Mutta se on kova lupaamaan.- Anonyymi
Ai kuten pakkoruotsin poistaminen ja juppikuunariveron ottaminen käyttöön?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kuten pakkoruotsin poistaminen ja juppikuunariveron ottaminen käyttöön?
Mihin me ruotsinkieltä tarvitsemme? Sen pitäisi yhä perustua vapaaehtoisuuteen. Kyllä ruotsille halukkaita on ja se suotakoon. Kaikki missä lukee p a k k o, ei hyvä asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin me ruotsinkieltä tarvitsemme? Sen pitäisi yhä perustua vapaaehtoisuuteen. Kyllä ruotsille halukkaita on ja se suotakoon. Kaikki missä lukee p a k k o, ei hyvä asia.
Vastaavalla tavalla on pakkosuomi ruotsinkielisille. Yhdenvertaisuus nääs.
- Anonyymi
Sanna Marin sanoi juuri niin kuin Antti Rinteen hallituksen pieneläkkeisiin toteuttaman korotuksen 'säännöissä' määriteltiinkin jatkettavan normaalissa suhdanteessa.
Korona sotki senkin, mutta vielähän ne ajat paranee ja oikeudenmukainen hallitus ei jätä pieneläkeläisiäkään sipilistien kurjuutukseen.- Anonyymi
Höh hallituksen trolli !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh hallituksen trolli !!
Sitä olen aina sanonut, pahimmat trollit ei löydy Venäjältä koska ei niitä kiinnosta. Suomesta ne todelliset tulee.
- Anonyymi
Räppiä ei enää ole. Oikeasti R I P
- Anonyymi
Suomelle oma vapaudenpatsas mustikkamaalle. Ison tornitalon kokoinen.
- Anonyymi
Husu twiittaa ja kavereidensa kanssa kaataa sen koska se on peräsuoli ja rasistinen kuten hänestä koko Suomi.
- Anonyymi
Ei vittu. pitääkö minun itse elättää itseni.
- Anonyymi
Vastaavan ohivedon voi tehdä SDP:lle ensi vaaleissa.
- Anonyymi
Suomi satsaa 1000-2000 miljoonaa sukupuolineutraaliin sotu-tunnukseen, josta 300 miljoonaa on valtion kustannusta, mutta SDP-johtoisella hallituksella ei muka ole varaa toteuttaa SDP:n vaalilupausta köyhimmille.
- Anonyymi
Henkilötunnus muutetaan pelkästään henkilön yksilöiväksi tunnukseksi, eikä siihen sisällytetä mitään henkilötietoja kuten tällä hetkellä.
Itse toteuttaisin uudistuksen niin, että jätetään mahdollisuus vanhan hetun käyttöön, ja pyydettäessä saisi uuden. Järjestelmätasolla sillä ei ole juuri mitään merkitystä, koska uudesta tunnuksesta on helppo tehdä täysin toisenlainen kuin vanhasta. Se voidaan vaikka aloittaa kirjaimella.
- Anonyymi
Nyt se satanen on toteutettu luvatulla tavalla.
Toteutetaan talouden kehittymisen rajoissa. Toteutetaan pidemmällä aikavälillä.
Kaikki on mennyt aivan kuten on luvattu ja suunniteltu. - Anonyymi
Luin jostain listan missä oli korona tukea saaneet yritykset. 10000-100000 euroa. Se lista on loputtoman pitkä. Suurimpaan osaan näistä yrityksistä ei korona ole vaikuttanut mitenkään. Joka vuosi yritykset saavat tuon summan. Suomi on rikas maa jaella tuommoisia rahoja. Korona tuli hyvään aikaan tekosyyksi, olla suostumatta vappusataseen. Huono osaisille ei haluta mitään antaa. Kyllä minäkin kannattaisin demareita jos saisin 100000 verotonta rahaa tililleni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850