Rinne läks pois, tuli Marin tilalle. Samalla pyyhittiin pois Rinteen lupaukset Vappusatasesta lopullisesti: https://www.aamulehti.fi/a/2a03c6a7-a07c-43c9-a8c3-920aa073c5f6
Pääministeri Marin: Vappusatasta EI tule!
181
2190
Vastaukset
- Anonyymi
Vaalikarjan äänet näyttää poliitikoille kuitenkin edelleen kelpaavan paremmin kuin hyvin.
- Anonyymi
Onhan nämä yrityksetkin jättäneet osingot maksamatta Koronan vuoksi?
Eikö aloittajalla ole älyä havaita, että maailma on muuttunut? Rinteen lupaus oli asiallinen, mutta Korona muutti kaiken. Ei kai Rinne sentään voi olla ennustaja?
Tällaiset höpö aloitukset vois heittää roskakoriin!!?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan nämä yrityksetkin jättäneet osingot maksamatta Koronan vuoksi?
Eikö aloittajalla ole älyä havaita, että maailma on muuttunut? Rinteen lupaus oli asiallinen, mutta Korona muutti kaiken. Ei kai Rinne sentään voi olla ennustaja?
Tällaiset höpö aloitukset vois heittää roskakoriin!!??ei ole koronaa, mutta vale muutoksesta on olemassa ja se tulee saatanalta ja hänen kumartajiltansa.
- Anonyymi
Koronan takia meni moni muukin asia uusiksi. Tyhmempi ei sitä vaan huomaa. Onneksi 30 € siitä satasesta ehti sentään tulla vuoden alusta.
- Anonyymi
Paljonko siitä jää käteen?
- Anonyymi
Onneksi ei kehitysapu mennyt. Päinvastoin sitä nostettiin ja otetaan lisää velkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmenkympien saajien veroprosentti ei ole korkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi ei kehitysapu mennyt. Päinvastoin sitä nostettiin ja otetaan lisää velkaa.
Mitä järkeä antaa rahaa luigeille ja pabloille...sekä gepardihatuille....mutta omille ei mitään....ei käsitä tätä maailman syleilyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ei, siksi pitää nostaa palvelu- ja lupamaksuja ja muita kulunkeja kansalaisille.
Joistainhan ne otetaan takaisin, ei siihen veroja aina tarvita. - Anonyymi
Valetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100 %. Eihän se veroja maksa. Siinä hänen vappusatasensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asumistuesta pois pieneläkeläisillä, eli eivät saaneet euroakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä järkeä antaa rahaa luigeille ja pabloille...sekä gepardihatuille....mutta omille ei mitään....ei käsitä tätä maailman syleilyä.
Luen juuri Raamatun apogryfikirjoja. Sielläkin pahuuden hallitsijat tappoi omia kansalaisiaan loputtomissa vallanhimoissaan. Saivat hirveän lopun pahuudestaan. Siis 2000 vuotta sitten.
Ei taida maailman meno siitä paljon parantuneen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä rahaa ole köyhät jakamassa,siksipä se menee mihin sattuu,elikkä muualle maailmaan,tätä vain ei ikinä käsitä miksi me ei
saada pitää omia rahoja, ,niillä on samat mahdollisuudet kuin meillä tehdä sitä itse,eikä vain odottaa että joku antaisi,,Pukkikoot niitä jälkeläisiä vähän harkitsevammin ehtisivät oikeitaki töitä tekemään,muuta konstia ei ole,ku jättää heidät oman onnensa nojaan,KYLLÄ NÄLKÄ LAITTAA TÖIHIN. - Anonyymi
Luuletko ihan tosissasi, että ei oteta seuraavan vuoden verotuksessa pois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
9,5% tonnista ei ole paljon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asumistuesta pois pieneläkeläisillä, eli eivät saaneet euroakaan.
näin meni
miinukselle jäin, kun eläke vähän nousi, niin eläkkeensaajan asumistuki laski
eli ennen muutaman kympin korotusta jäi vähän enemmän käteen
- Anonyymi
Valehtelemalla vaalivoittoon. t. demarit
- Anonyymi
Näin se Antti lausi tv:ssä ja totta joka sana.
Seuraavat vaalit luvataan äänestää sdp:tä tulosillassa huomaavat et se olikin valetta. Kusetetaan oikein kunnolla.
Pidetään huoli et äänestää saa vain suomen kansalaisuuden saanut. - Anonyymi
Totta. Vain vihreät huijaavat pahemmin kuin sosialistit.
Suomen kansan kannattaisi hylätä kokonaan sosialismi ja ottaa oppia Ayn Randilta.
https://www.youtube.com/watch?v=s1RxKW-P5V8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Vain vihreät huijaavat pahemmin kuin sosialistit.
Suomen kansan kannattaisi hylätä kokonaan sosialismi ja ottaa oppia Ayn Randilta.
https://www.youtube.com/watch?v=s1RxKW-P5V8<Miten niin hylätä, eihän Suomen kansa ole koskaan sosalismissa ollutkaan.
- Anonyymi
kepu pettää
demarit huijaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kepu pettää
demarit huijaaPersut sekoilee
Kokkarit auttaa rikkaita
- Anonyymi
No eipä yllättänyt. Vihervasemmiston vaalilupaukset luvattiin rahoittaa sillä, että sekä maailman että Suomen talous kasvaa ennennäkemättömän voimakkaasti.
Uudistusten rahoituspohja on rakennettu toiveajattelulle. On kuitenkin aika harvinaista, että kaikki asiat menee niin hyvin kuin mahdollista. On suorastaan tyhmää rakentaa rahoitusta tuollaisen varaan. - Anonyymi
Missä lie vika ihmisillä kun eivät tajua vaan vuojesta toiseen nuita sossuja äänestävät.No minäpä sen kerron, MUISTI vain on niin lyhyt.
- Anonyymi
Mikä puolue on hyvä ja hoitaa tasapuolisesti valtion asioita ja tasapuolisesti kaikkien ihmisten etuja ja asioita ? Sellaista puoluetta ei ole.
Jokainen ajaa omaa agendaansa. Kokoomus yrittäjien,
Keskusta Maaseutuyrittäjien, vihreät ilmaston,
Kristilliset ristuksen asioita.
RKP rantaruotsalaisten asioita.
Persut ei aja kenenkään kuin omaa palkkaansa eli
äänestyttävät tyhmillä itsensä loisimaan oppositioon.
SDP on ainoa palkansaajan ja eläkeläisen puolue.
Korona ei ole SDP:n keksintö.
Korona muutti lähes kaiken.- Anonyymi
Hyvin olet oppinut työväentaloilla iskostetut teesit.
SDP on samanlainen "etu"-vartio kuin kepu, siksi tulleet niinkin hyvin toimeen.
Molemmat itse asiassa samanlaisia eläkeläisten suuntaan, lupailemassa satasen korotuksia takuueläkkeeseen. Ja sitten nostetaankin muita maksuja senkin edestä.
Sitten kun ay-liike alkaa maksamaan veroja nykyisin saamistaan verovapaista osingoista (joita myös nyt korona-keväänäkin tuli) eli alkaa osallistumaan näihin yhteisiin talkoisiin OIKEASTI, niin voidaan puhua oikeasti asiaa liturgian sijasta. - Anonyymi
SDP....palkansaajan ja eläkeläisten puolue......täyttä paskaa, uskooko joku 70-luvun valheita ja jorinoita?
- Anonyymi
Kyllä se on seuravasti:
Jokainen puolue ajaa vain ja ainoastaan omien kannattajiensa asioita tasapuolisesti kaikki tekevät niin.
Kokkarit ajavat omaa etuaan
Kepu ajaa omaa etuaan
Vihreät pyrkii haittaamaan toisinajattelijoita ja tukemaan terroristeja.
Kristilliset ajavat omaa etuaan ja ratsastavat uskolla
RKP ajaa ankkalammikon etua ja pyrkii syrjimään kantasuomalaisia
Persut ajavat omaa etuaan ja kumartavat kaikkia joiden uskovat äänestävän heitä
SDP ajaa vain omaa ja SAK:n etua
Korona on Demareille taivaan lahja, koska sen avulla voidaan kuitata katteettomat lupaukset
vasurit ajavat li Anderssonin etua ja pyrkivät vallankumouksen avulla tuhoamaan suomen - Anonyymi
SDP petti eläkeläiset. Rinne lupasi vappusatasen, mutta työeläkeläiselle tuli vain se indeksikorotus, minkä saa joka tapauksessa vaikka Rinne ei olisi luvannut mitään.
Eläkkeeseen 29 € ja siitä käteen 21 € oli se indeksikorotus . Siihen ei vaikuttanut mitään Rinteen helppoheikin höpöpuheet, joihin uskoo vain älytettävät demariressukat - Anonyymi
Meillä on hyvä hallitus ja melko järkevä oppositio.
- Anonyymi
Minä lupaan 300€ pienituloisille...uskoo ken haluaa:))
- Anonyymi
Silti on varaa ottaa lainaa kehitysapuun satoja miljoonia
- Anonyymi
Niin juuri. Kyllä siitä 50 000 000 000 € sta riittäisi kansalaisille se 70€ mutta se annetaan mieluummin euroopan rikkaammille maille kuin suomalaiset.
- Anonyymi
Tuijotat omaan napaan.
- Anonyymi
Nooh, ei tullut vappusatasta, tuli vappulapanen, kun itse purkulangoista neuloin.
Hyvää kesää toivoo Kolarinmummo - Anonyymi
Kaikki järkevät tietävät demareiden vaalilupaukset. Yhtä tyhjän kanssa.
- Anonyymi
Oletko ääliö? Mielestäni on selvä tässä tilanteessa, että vappusatanen jää hamaan tulevaisuuteen. On muita menoja koronan vuoksi.
- Anonyymi
Ja näin se meni
https://www.hs.fi/talous/art-2000006542044.html?ref=rss- Anonyymi
Ketään meitä tässä maassa ei oma tahto kiinnosta jotenka miksi ei.
Mene kokeilemaan björnen kelkkaan.. se on ihan sallittua toimintaa vaikken siitä tykkää.
Kuka perkele täällä lupaa mitään mikä pitää?
Se on varsin kunnon shamaani.
- Anonyymi
voi jee
- Anonyymi
Demareilla ja vihervasureilla piisaa kuitenkin lainanottokykyä, jotta saadaan tänne kahmittua kaiken maailman terroristinalut ympäri maailmaa. Omista ei niin väliksi ole.
On täälä erikoista väkeä, äänestävät vappusatasia ilmaan heitteleviä pellejä, jotka kusevat suoraan äänestäjiensä muroihin hymyssä suin.- Anonyymi
Pellejä on joka puolueessa. Silti suomalainen demokratia toimii. Kaikki kun eivät ole niitä pellejä.
- Anonyymi
Erityisesti lupaan, että SDP tulee parantamaan pienillä eläkkeillä kituuttavien ihmisten, Suomen rakentajien toimeentuloa. Lupaan 100 euroa nettona kuukaudessa useamman vuoden ohjelmalla toteuttaen lisää alle 1400 euron eläkkeisiin, lupaan keventää esimerkiksi lääkkeiden ja asiakasmaksujen alennuksilla kustannuksia ja lupaan, että SDP korjaa eläkkeensaajien verotuksessa suhteessa samojen tulojen palkansaajiin olevat epäkohdat."
Tallensin tämän koska arvelin jo silloin sitä ei kutenkaan toteuteta .Oikein arvasin !!- Anonyymi
"Erityisesti lupaan, että SDP tulee parantamaan pienillä eläkkeillä kituuttavien ihmisten, Suomen rakentajien toimeentuloa. Lupaan 100 euroa nettona kuukaudessa useamman vuoden ohjelmalla toteuttaen lisää alle 1400 euron eläkkeisiin, lupaan keventää esimerkiksi lääkkeiden ja asiakasmaksujen alennuksilla kustannuksia ja lupaan, että SDP korjaa eläkkeensaajien verotuksessa suhteessa samojen tulojen palkansaajiin olevat epäkohdat."
Tallensin tämän koska arvelin jo silloin sitä ei kutenkaan toteuteta .Oikein arvasin !!"
Mut kai sä nyt tajuat, et ku on jouduttu laittamaan jo n. 15 000 000 000 e lisää
budjettiin tään saa..nan CORONAN takia, niin eihän sitä rahaa määrättömästi
löydy, mut mulla nousi ainakin eläke 50 e/kk vuoden 2020 alusta !!!
Elikkä älkää ny aivan sontaa puhuko !!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Erityisesti lupaan, että SDP tulee parantamaan pienillä eläkkeillä kituuttavien ihmisten, Suomen rakentajien toimeentuloa. Lupaan 100 euroa nettona kuukaudessa useamman vuoden ohjelmalla toteuttaen lisää alle 1400 euron eläkkeisiin, lupaan keventää esimerkiksi lääkkeiden ja asiakasmaksujen alennuksilla kustannuksia ja lupaan, että SDP korjaa eläkkeensaajien verotuksessa suhteessa samojen tulojen palkansaajiin olevat epäkohdat."
Tallensin tämän koska arvelin jo silloin sitä ei kutenkaan toteuteta .Oikein arvasin !!"
Mut kai sä nyt tajuat, et ku on jouduttu laittamaan jo n. 15 000 000 000 e lisää
Elikkä älkää ny aivan sontaa puhuko !!!Hyvä kun nousi ,eli henkilön joka ei ole laittanut tikkua ristiin Suomen talouden hyväksi .
Eli takuueläkeläille ? Tuli tuo mainittu 50 euroa .
Pieniin Kansaneläkleisiin tulli kai 5 - 30 euroa .
Vaikka ovat koko elämänsä maksaneet veroja pienistä palkoista. !
Varsinaiset työeläkkeiden saajat ,alle 1400 euroa , ryhmä ei ole saanut latin latia !
Samoin koko työeläke porukka on vuosikymmeniä joutunut kärsimään siitä talouden pidossaa , Lipponen aikansa SDP pääministerinä ajoin leikatun indeksi tilapäisesti ! On ollut heikentämässä työeläkeläisten vahingoksi . Kiitos siitäkin Demari ylhäisö . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun nousi ,eli henkilön joka ei ole laittanut tikkua ristiin Suomen talouden hyväksi .
Eli takuueläkeläille ? Tuli tuo mainittu 50 euroa .
Pieniin Kansaneläkleisiin tulli kai 5 - 30 euroa .
Vaikka ovat koko elämänsä maksaneet veroja pienistä palkoista. !
Varsinaiset työeläkkeiden saajat ,alle 1400 euroa , ryhmä ei ole saanut latin latia !
Samoin koko työeläke porukka on vuosikymmeniä joutunut kärsimään siitä talouden pidossaa , Lipponen aikansa SDP pääministerinä ajoin leikatun indeksi tilapäisesti ! On ollut heikentämässä työeläkeläisten vahingoksi . Kiitos siitäkin Demari ylhäisö .Kyllä mä ainakin oon laittanu montakin tikkua ristiin, koska olin
aikoinaan tulitikkutehtaan tyttö ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elikkä älkää ny aivan sontaa puhuko !!!Mut kai sä nyt tajuat, et ku on jouduttu laittamaan jo n. 15 000 000 000 e lisää
Näkyy riittävän Suomi huijareille keisareille ja tv tähdille .Ja Espanjan kansalaispalkkaan Italian huonosti hoidetulle taloudelle.
Elikkä älkää ny aivan sontaa puhuko.EI VAIN TOTUUKSIA KYLLÄ RAHA ON OLLUT LÖYSÄSSÄ MUILLE .
- Anonyymi
heh heeh heh heh heeh haha haha haha
Aprillii aprillii :D - Anonyymi
Kokoomus ja EK ajoivat Rinteen ulos ettei eläkkeitä nostettaisi enempää.
- Anonyymi
Ei taida Kokoomus olla nykyisessä hallituksessa,.Kas kun ei Trump ja Putin ajanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida Kokoomus olla nykyisessä hallituksessa,.Kas kun ei Trump ja Putin ajanut.
Kokkarit ja EK isännöivät, Turmp ja Putin kätilöivät
- Anonyymi
Huijari pois pääministerin paikalta!
Eli...Suomessa on pääministeri puolue ,joka on valheelle perustettu.Olkoon valheella lyhyet jäljet.
- Anonyymi
Tuli-satanen kuppaa pois kuppaa pois
- Anonyymi
Ei tullut hoitajamitoitusta, eikä eläkeläisille satasta. Ei tule omille paljon muutakaan. Tuli elätettäviä salaa tuotuna. Tuli noin 20 miljardia velkaa, jotka käydään kottikärryillä kippaamassa savanneille ja Etelä-Eurooppaan.
Kauanko suomalaiset ajattelitte tätä vielä katsella?- Anonyymi
Näin juuri kuinka kauan?
- Anonyymi
Velanotto miinuskorolla on viisasta, siitä ovat kaikki talousoppineet samaa mieltä. Taantumassa elvytys on viisasta. Säästämisen aika tulee vasta nousukauden alettua.
- Anonyymi
Tappava Koronavirus pyyhkäisi paljon muutakin pois kuin eläkeläisten satasen!
- Anonyymi
Muun muassa yli 300 ihmistä, joista suurin osa eläkeläisiä ...
- Anonyymi
Jep Italiaan ja Espanjaan pajon ilmaista rahaa. Ja kottikärryllisen Afrikkaan
Tiedän kyllä mitä seuraavissa vaaleissa äänestän (jos olen hengissä) !! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muun muassa yli 300 ihmistä, joista suurin osa eläkeläisiä ...
Jos seläkeläisiä kuolee kohta helteeseen niin ilmoittaako uutisointi niiden kuolleen koronaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos seläkeläisiä kuolee kohta helteeseen niin ilmoittaako uutisointi niiden kuolleen koronaan?
Ei ilmoita.
- Anonyymi
Sanna Marin, AY-rautakanki, fuhrer. Ja sehän näkyy.
- Anonyymi
Marin on oikein hyvä pääministeri.
- Anonyymi
Mulla nousi eläke vuoden 2020 alusta sentään sen max.
määrän, elikkä n. 50 e/kk !
Eikä esim. as.tuki laskenu centtiäkään, niin kuin luvattiinkin !
Ja sitähän oli aikomus korottaa myös 2021 alusta samat n. 50 e,
mut ku tuli nää korona-miljardi-lisäykset budjettiin ... meniköhän
ne kaikki edes oikeisiin kohteisiin ?!
Elikkä kyllä sen uskon et lupaukset olis pidetty edelleenkin,
mut ku tuli tää korona !!!- Anonyymi
Unohdat sen, että kun hallitus lupaa ja antaa yhdellä tavalla, se ottaa takaisin toisella tavalla, esim. veronkorotuksilla, hintojen nousuilla jne. Äitini laski eläkekorotuksen konkreettisen nousun ja se oli n. 8 euroa /kk.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdat sen, että kun hallitus lupaa ja antaa yhdellä tavalla, se ottaa takaisin toisella tavalla, esim. veronkorotuksilla, hintojen nousuilla jne. Äitini laski eläkekorotuksen konkreettisen nousun ja se oli n. 8 euroa /kk.
Enkä unohda, koska mulla netto-tulot nousi ton 50 e/kk (eli siis vero on 0 %)
... ja hinnathan nousee muutenkin ... !!!
You know ?! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä unohda, koska mulla netto-tulot nousi ton 50 e/kk (eli siis vero on 0 %)
... ja hinnathan nousee muutenkin ... !!!
You know ?!Voi sinua tarinaseppo :D Ensin sanoit, että sun eläke nousi 50 e/kk ja sitten yhtäkkiä se muuttuikin nettotulon nousuksi 50e/kk.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua tarinaseppo :D Ensin sanoit, että sun eläke nousi 50 e/kk ja sitten yhtäkkiä se muuttuikin nettotulon nousuksi 50e/kk.
Niin sanoinkin, sillä mulla ei oo IKINÄ MENNY ELÄKKEESTÄ VEROA,
koska se on niin pieni eli ts. vero% on ollu aina pyöreät 0 % kts. tuolta, jos
et usko ja varsinkin toivottavasti ymmärrät katsomasi :
https://www.kela.fi/elaketulo-ja-verotaulukko
Ps. Siellä on muuten vielä viime vuodenkin 2019 taulukko, että voit vertailla
kuluvan vuoden taulukkoon ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sanoinkin, sillä mulla ei oo IKINÄ MENNY ELÄKKEESTÄ VEROA,
koska se on niin pieni eli ts. vero% on ollu aina pyöreät 0 % kts. tuolta, jos
et usko ja varsinkin toivottavasti ymmärrät katsomasi :
Ps. Siellä on muuten vielä viime vuodenkin 2019 taulukko, että voit vertailla
kuluvan vuoden taulukkoon !Eli siis mulla nousi eläke viime vuodesta (2019) 784,52 eurosta/kk
tämän vuoden (2020) 834,52 euroon/kk !
Eli erotus 834,52 - 784,52 = 50,00 e/kk - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis mulla nousi eläke viime vuodesta (2019) 784,52 eurosta/kk
Eli erotus 834,52 - 784,52 = 50,00 e/kkJoko ymmärsit ?!
Mä vähän veikkaan, et jotain sun pitää vieläkin "vääntää" !
Varsinkin, jos et vieläkään ymmärtänyt ! - Anonyymi
Nyt korona vaikuttaa eläkeläisten vappusataseen, mutta ei kehitysapuun eikä designmuseon rahoitukseen - niinkö?😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis mulla nousi eläke viime vuodesta (2019) 784,52 eurosta/kk
Eli erotus 834,52 - 784,52 = 50,00 e/kkEli olet joko takuu- tai kansaneläkkeellä, et siis koskaan ole ollut töissä, ehkä pimeesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummoni laski saman ja sai -300 euroa eli se siitä sitten. Naapurin mukaan kyse on useista tuhansista euroista tappiota kuukaudessa. Ja naapuri on hyvä laskemaan. Parempi kuin minä ja mummo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet joko takuu- tai kansaneläkkeellä, et siis koskaan ole ollut töissä, ehkä pimeesti
Arvasin, "vääntäminen" jatkuu, mut en jaksa enää selittää ... sun täytyy
vielä paljon avartaa ajatus-maailmaasi ennen kuin tajuat, et mahdollisuuksia
on monia ... mutta huomasit/myönsit sentään jotain, sillä en oo mikään
tarinaseppo !
- Anonyymi
Suomessa on maailman amatöörimäisin pääministeri, jonka uskotaan ratkovan yhteiskunnallisia ongelmia poseeramalla Voguessa.
- Anonyymi
Marin on taitava ja osaava.
- Anonyymi
Täs teille taulukko miten eläkkeet "menee" :
https://www.kela.fi/elaketulo-ja-verotaulukko - Anonyymi
Vappusatanen meni, miljardilasku tulee.
- Anonyymi
Niin koronasta ainakin 15 miljardia.
Toivottavasti rahat meni edes suurimmaksi osaksi oikeisiin kohteisiin !
- Anonyymi
Eiköhän kyse ole tästä koronan aiheuttamasta tilanteesta?
- Anonyymi
Sainpahan ainakin Vappu-Viiskymppisen !
Näin leikkisästi sanottuna.
Siis brutto ja netto, koska veroprosentti on 0 %.- Anonyymi
minä sain kympin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä sain kympin.
Minulla meni ovesta 60% ekana vuotena nyt 50% repikää siitä. itse maksettu eläke kantsii ottaa ajoissa pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä sain kympin.
Eli sun eläke on sen mukaan n. 1500 e/kk ja siitä kätsyyn n. 1285 e/kk.
Pärjäätkö ?
- Anonyymi
Meistä kukaan ei ole mikään profeetta. Joka ikinen suomalainen puolue olisi tehnyt saman... Ja jokainen oppositio mutissut jotain.
Olis vaan ne tarpeet mennä eteenpäin tän maan kanssa.
oikeisto
vasemmisto
oikeisto
viher
Sitä ja tätä ja tuota.
Perkele.
se ero on oikeasti niin pieni, että minua naurattaa.
käykääpä katsomassa jotain perhanan isistä...
miettikää sen jälkeen miksi teette ja mitä kaikki puolet.
ja jatkakaa. koska se on oikein.
Asiat tappelee ei ihmiset. Ei suomesta enää se tehtiin jo.
ja sekin oli ihan perseestä ja toisten instigoima paska. - Anonyymi
Ja demarivaltuutettu pyytelee anteeksi ym Olispa pressu sanonut nuo olis YLE revennyt liitoksista.
- Anonyymi
Kiitos Marin, sanoit rehellisesti, että ei vappusataseen ole varaa.
Menee 1000 miljoonaa kehitysapuun velaksi otettuja rahoja joten jostakin pitää luopua.
Eläkeikää nostaa ja työttömyys tukisa pienentää, että saadaan talous taas kuntoon.- Anonyymi
Demutrolli hyvä vappusatanen eläkeläisille olis ollut hyttysen paska näihin muihin rahareikiin verrattuna
Stäpaitsi olis jäänyt Suomeen ja sitäkautta elvyttänyt Suomen taloutta !!
- Anonyymi
Korona laittoi uusiksi monen muunkin asian. Ei ennen koronaa tungettu yrittäjille miljarditolkulla rahaa yritysriskin toteutuessa.
Joka tapauksessa tämä hallitus antoi edes jotain myös köyhille. Sipilän hallitus, jossa persutkin olivat mukana, tekivät eri tavalla aktiivimalleineen. Ja kyllä. Persut olvat Sipilän hallituksessa leikkaamassa köyhiltä ja opetuksesta. Sinisiä ei kukaan äänestänyt hallitukseen. Persut sinne menivät.- Anonyymi
Hallitus MÄÄRÄSI yritykset kiinni ja sen vuoksi heidän menetykset pitääkin korvata.
Ei ole kyse yritysriskistä vaan ylempää annetusta sulkumääräyksestä.
Etkö vielä tiedä että tämäkin hallitus joutuu leikkaamaan ja rankalla kädellä.
Vai vedetäänkö puuttuvat rahat Marinin taikaseinästä ??
Syksyn -20 budjettineuvotteluissa vihreät ja vasurit laskevat alleen ja pahasti ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallitus MÄÄRÄSI yritykset kiinni ja sen vuoksi heidän menetykset pitääkin korvata.
Syksyn -20 budjettineuvotteluissa vihreät ja vasurit laskevat alleen ja pahasti !Paitsi ettei ne aidosti korvaa niille joiden toimeentulon tuhosivat vaan niille joiden touhuista tykkäävät eli "potentiaalisille menestyjille eli kannattaville yrityksille" joiden kannattavuuden ne tietenkin itse määrittelee arvoasteikolla : tästä tykkään ja tästä en tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi ettei ne aidosti korvaa niille joiden toimeentulon tuhosivat vaan niille joiden touhuista tykkäävät eli "potentiaalisille menestyjille eli kannattaville yrityksille" joiden kannattavuuden ne tietenkin itse määrittelee arvoasteikolla : tästä tykkään ja tästä en tykkää.
Mutta ei tässäkään ole MITÄÄN UUTTA. Edelliset hallitukset päättivät myydä Nokian USAlaislle ja selitykset oli taas niin mahtavat että !
Saatiin satoja ellei tuhansia työttömiä järjestettyä lisää eli tahallista tuhoamista sekin.
Sama tulee jatkumaan niin kauan kuin maailmaa johtaa pahat ihmiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syksyn -20 budjettineuvotteluissa vihreät ja vasurit laskevat alleen ja pahasti !Entäs jos olis menetelty ruottin mallin mukaan ?
Taas valittamista, ku kuolleita liikaa ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syksyn -20 budjettineuvotteluissa vihreät ja vasurit laskevat alleen ja pahasti !Leikkaamisen aika tulee vasta kun talous kääntyy nousuun. Muuten lama vain pahenee, kuten 30-luvulla kävi.
Vappusatanen on sikäli hauska juttu, että siitä tuntuu kärsivän eniten ne joita se ei kosketa lainkaan. Etenkin perussuomalaisia äänestäneet vaikuttavat kovin pettyneiltä.
- Anonyymi
En ymmärrä logiikkaasi. Eiköhän ne, jotka SDP:tä äänestivät, odottivat kaikkein eniten, että luvattu satanen tulee, kun SDP hallituksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä logiikkaasi. Eiköhän ne, jotka SDP:tä äänestivät, odottivat kaikkein eniten, että luvattu satanen tulee, kun SDP hallituksessa.
Eli SDP:tä äänestäneet eivät varmastikkaan näe ja koe tässä vappusatasen perumisessa mitään hauskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen logiikka on se että ne, jotka pahuutta arvostelee ja vastustaa "kärsivät" siitä eniten. Mutta ne jotka eivät pahuutta vastusta eivät "kärsi".
Tuohon logiikkan ei sovellu se että joku voisi ajaa uhrin oikeuksia ilman että see koskee asianajajaa itseään. Hehän ajavat vain terroristien ja pedofiilien ja rikollisten oikeuksia.
Politiikassahan parhaiten menestyy ne joilla ei ole millin vertaa empatia kykyä tai lähimmäisestä tai naapurista välittämistä. Siksi ne pelaavat edelleen hallituksessa omaan pussiin vaikka heidän kuuluisi olla KOKO KANSAN hallitus. Anonyymi kirjoitti:
Hänen logiikka on se että ne, jotka pahuutta arvostelee ja vastustaa "kärsivät" siitä eniten. Mutta ne jotka eivät pahuutta vastusta eivät "kärsi".
Tuohon logiikkan ei sovellu se että joku voisi ajaa uhrin oikeuksia ilman että see koskee asianajajaa itseään. Hehän ajavat vain terroristien ja pedofiilien ja rikollisten oikeuksia.
Politiikassahan parhaiten menestyy ne joilla ei ole millin vertaa empatia kykyä tai lähimmäisestä tai naapurista välittämistä. Siksi ne pelaavat edelleen hallituksessa omaan pussiin vaikka heidän kuuluisi olla KOKO KANSAN hallitus.Olet väärässä. Logiikkani on se, että persujen tanssi vappusatasen ympärillä on täysin naurettavaa. Sillä edes demari ei ole niin tyhmä, että äänestäisi jotain tiettyä puoluetta yhden asian tähden.
- Anonyymi
BraveMajor kirjoitti:
Olet väärässä. Logiikkani on se, että persujen tanssi vappusatasen ympärillä on täysin naurettavaa. Sillä edes demari ei ole niin tyhmä, että äänestäisi jotain tiettyä puoluetta yhden asian tähden.
Jaa että vappusatanen ja sen peruminen olikin sitten taas persujen syytä IHMEELLISTÄ !!
Anonyymi kirjoitti:
Jaa että vappusatanen ja sen peruminen olikin sitten taas persujen syytä IHMEELLISTÄ !!
En tainnut niin sanoa, mutta ymmärrä mitä haluat sillä olette melko toivottomia tapauksia.
- Anonyymi
Ketju katoaa kohta senverran on demareita haukuttu !!
- Anonyymi
Muttei tarpeeksi!
- Anonyymi
Ei taida nettoveronmaksajia olla paikalla? Pelkästään niitä, jotka vinkuvat valtiolta tukia?
- Anonyymi
Minulle kyllä sopii, että demarit maksavat vaikka ihan omistansa tämän, vaikka sitten velkaa ottamalla puolueelle.
Ei taida tapahtua sekään.
- Anonyymi
Onko kansa jo oppinut että valehtelemalla sinne hallitukseen mennään. Mutta ei sinne rehelliset pääse. Ehkä siksi yhteiskuntaa riivaa kasvava rikollisuus, koska kansa ottaa mallia pahuuden hallituksista ja tuomio tulee pahuudesta kun suojelus otetaan pois.
Jumala ei taida suojella valehtelevaa kansaa eikä valehtelevaa hallitusta.- Anonyymi
wappuantin puheiden arvioiminen jää aina kuuntelijan kontolle mitään kuluttajasuojaa ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
wappuantin puheiden arvioiminen jää aina kuuntelijan kontolle mitään kuluttajasuojaa ei ole
Kun silloin ennen vaaleja kuulin sen puheen niin ei tullut mieleenkään uskoa sellaista aprillipilaa mutta joku sen kuitenkin uskoi. Säälittävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskee kaikkia demareita, heillä on puolueen ja ay-liikkeen rajattomat, verovapaat eurokassat tukemassa, kun lupauksista pakitetaan hallituksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antti joutui lähtemään, muistelette menneitä.
- Anonyymi
Kyllä se kuulkaa on niin, et tää CORONA sekotti tän pakan täysin eli
ei ollut Rinteen eikä Marinin hallituksen vika, etteikö esim. kaikista
pienimpiä eläkkeitä olisi taas nostettu v. 2021 alusta aina n. 2000 e/kk
saaviin asti, eli n. 50 - 5 : een euroon/kk asti !
kts. ja laskekaa ite, jos osaatte :
Eli turha täs on lietsoa mitään muuta, ku toivoa ainoastaan et nää CORONA-
miljardit menevät vain ja ainoastaan niitä todella tarvitseville. (piste)- Anonyymi
Siinähän toivot on turhia, kun hallituksemme samaan aikaan rahoittaa Afrikkaa ja eteläisen Euroopan jo ENNEN koronaa konkurssikypsiä talouksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän toivot on turhia, kun hallituksemme samaan aikaan rahoittaa Afrikkaa ja eteläisen Euroopan jo ENNEN koronaa konkurssikypsiä talouksia.
Olen siinä samaa mieltä ja saanut kans käsityksen et "rahhoo" taitaa tonne
etelä-euroopan maihin valua ja eikä edes lainaksi, vaan suorina tukina ! - Anonyymi
Indeksikorotuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat siis että Euro ja Euroopan unioni hajoavat, no siinähän ei ole mitään uutta. EU nyt vain on kohta ainoa järkevä vastapaino Kiinalle, USA:lle, Venäjälle, Turkille. Elämme vaarallisia aikoja.
- Anonyymi
Poliitikot on luvanneet turhia jo vuosikymmeniä, onko joklu niin kahjo että luulee lupausten pitävän, kun vallankahvaan pääsee lupaukset unontuu eikä demarit ole poikkeus. Kyllä sdp vielä löytää sen edestään minkä taakseen jättivät ja kannatus laskee kuin lehmän häntä.
- Anonyymi
Rinne lupaili posket punaisina torilla ennen eduskuntavaaleja että halitukseen noustessa eläkeläiset saa satasen korotuksen, kun sitä ei nyt tullut toivon että eläkeläiset muistaa petetyt lupaukset ja hautaavan demarien äänestyksen.
- Anonyymi
Älä säkään ny viitti puhua sontaa, vaan kato toi klo. 12 tehty kirjotus ja
ajattele mix näin kävi ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä säkään ny viitti puhua sontaa, vaan kato toi klo. 12 tehty kirjotus ja
ajattele mix näin kävi !Tuolla kirjoituksella Marinin esikunta jatkaa vain valehteluaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla kirjoituksella Marinin esikunta jatkaa vain valehteluaan .
Mitä valehtelua, perustele.
- Anonyymi
Saatanan tunari Rinne valehtelee minkä ehtii keksii satuja että saa olla poliitikko ja nauttia hyvistä eduista katsokaa ihmiset tarkkaan ketä äänestätte se joka lupailee kivoja ei ole luetettavin
- Anonyymi
Kaikki puolueet lupailee ennen vaaleja. Vain tyhmä ottaa kirjaimellisesti.
- Anonyymi
Autellaan Italia ja muut jaloilleen ollaan ite kyykyssä kohta
- Anonyymi
Jos muu Eurooppa kaatuu niin sitten vasta kyykkyyn joudutaan.
- Anonyymi
Siitä sai äänestäjät vastinetta antamalleen äänelle. Näin voi käydä, ei kannata olla sinisilmäinen kunhan vaalit taas koittaa.
Parempi olla äänestämättä vaaleissa, tehkööt ja suhmuroikoot mitä lystäävät.- Anonyymi
"Parempi olla äänestämättä vaaleissa, tehkööt ja suhmuroikoot mitä lystäävät."
Eli antaa homman jatkua?
Äänestämättä jättäminen on sama asia kuin äänestäisi demareita.
- Anonyymi
SDP, Keskusta, Kokoomus, vihreet ja RKP pettää aina, Persut petti Timo Soini.
Nyt on Halla-Ahon aika koittanut, joko vihdoinkin tajuatte 😁- Anonyymi
Joo Soini lahjottiin, alkoi Timolle makea elämä maistua ja köyhät unohtu. Halla-Aho on jo valmiiksi varakas, häntä ei ole helppo ostaa ulos puolueesta.
- Anonyymi
Mahtaako Halla-aho kauan kestää persujen äärilaidan paineessa.
- Anonyymi
Olisi se kyllä fiksua jos eläkeläisetkin jotain sais,
sinne ne miljoonat meni herrojen perseeseen
tässä tapauksissa olisi hyvä käyttää sitä mielenosoitusta,, koska fiksumpi tapa ei tehoa,me emme ole ottamassa muilta pois,vaan meille kuuluu ne 100set,olemme teille tehneet
tämän hyvinvoinnin ja meille eläkeläisille ei tahdo leipää joka päivä olla,,,,indeksit kaikki jmitä meille on kertynyt,niin yksi satanen ei etes riitä
miettikää sitä,,,, - Anonyymi
Muualla ei taitaisi yhteiskuntarauha säilyä jos näin kovaa suitsittaisiin kansaa ja ajettaisiin alas heikoimpien etuuksia kun samalla varakkaat ovat "suojeluksessa" ja rahoitetaan muiden maiden ulkoistamia sosiaalietuuksia eri muodoissaan.
- Anonyymi
Luottavat lammasmaiseen luonteeseen, periaatteen "se, jolla on vähän voidaan ottaa lisää, jotta voidaan antaa sille jolla on jo liikaakin" toteuttamiseksi.
- Anonyymi
Muissa maissa köyhää kuritetaan paljon pahemmin.
- Anonyymi
Höpö höpö! Kaikki tiesivät alusta asti että Rinne on valehtelija!
- Anonyymi
Vappu oli 1½ kuukautta sitten, Einstein! Nytkö vasta huomasit ettet saanut tilillesi saturaista 1.5.??? Kannattaisi sinunkin katsoa tilitietojasi useammpin.
- Anonyymi
Älä kerro pääministeri Marinille, massit lähtee ensi tilassa perintään.
- Anonyymi
H-vetin kätevää: se oli RINTEEN lupaus SDP: puolesta. Marin ei siihen sitoutunut.
Demukat toistivat Rytin ja Marskin tekemän k_setuksen v. 1944, kun Marski nousi presidentiksi ja ilmoitti saman tein saksalaisille, ettei Rytin nimissään tekemä sopimus Hitlerin kanssa ole enää voimassa.
Eikös olekin hienoa? Tämä hallitus niin pitkään kun räpeltää tullaan muistamaan typeryyden hallituksena.
Kun lapset laitettiin aitioon leikkimään ja naispuoliset.
Yrittävät pitää tuimeaa ilmettä ja todellisuudessa pelko näkyy naamasta kilometrin päähän.
Häpeän aika Suomelle.
Ei lapsia pitäisi päästää politiikkaan...siihen pitäisi jos mihin tehdä laki.- Anonyymi
Aivan, Häkkänen, Katainen. Stubb, ja nämä puhuu työstä, siis jotka ovat sitä ikänsä karttaneet eli työura zero? Ja tosin hallitukset ovat Suomea kuntoon laittaneet jo 1970 luvun lopulta mitä olen seurannut, ja kas se työllisyys, talous no kuralla mutta että ovat saanet Suomen tiestönkin samaan rapakuntoon? On tämä aivan "fantastista" erästä tolloa lainatakseni.
- Anonyymi
Pääministeri Marin on tiukka pimu.
- Anonyymi
Naisvihaa ja ikärasismia taas.
- Anonyymi
Vaikka annos huuhaapuheita on ollut osa politiikkaa iät ajat, on irvokasta huomata millä tasolla hallitus arvostaa eläkeläisiä. He ovat kuitenkin konkreettisesti se joukko, joka on ollut rakentamassa tätä maata sellaiseksi, että tänä päivänä nämä vallassa olijat voivat imeä kaikki verovarat omien mieltymyksiensä kohteisiin. Todella kiittämätöntä jakaa tästä potista pitkin maailmaa eikä edes sen satasen verran niille jotka ovat elämänsä tämän maan hyväksi työskennelleet.
- Anonyymi
Aivan, ja mitä teki edellinen hallitus? Aivan arvostus jota esim. sotiemme veteraanit ovat saanneet nauttia vuosikymmeniä? Ja kas missä "kansanedustaja" on siellä eduskunnassa jossa ei ole kansanedustajia vaan puolueen/etupiirien edustajia, eipä ihme et kusessa ollaan, ja milloin näiden etuja vihdoin aletaan leikkaamaan kovalla kädellä, tai kun se sopeutuminen vihdoin aloitetaan niin eduskunnasta koska he eivät ole siellä "rahan" vaan sen takia että??
- Anonyymi
SDP:n "vappusatanen" oli alunperin tarkoitettu 1.4. käytettäväksi, koska silloin on perinteinen aprillipäivä. Demarit vetkutteli ja siksi vappusatanen meni "ulos" vasta vappuna. Ja jos tuo ASO-asuntojen hävittäminen, kuten ymmärrän demarien tarkoittavan, tarkoittaa sitä, että SDP ei tule saamaan enää vaaleissa ääntäni! Ei koskaan.
- Anonyymi
Marin tulee vielä maito junalla Tampereelle, höpöttäjille annetaan aikaa rajatusti, kasvava velka taakka ainoa saavutus.
Nyt sitte adressia väsäämään ,että jatkossa lapsia ei saa päästää eduskuntaan .Lapset pysyköön hiekkalaatikolla tai kassalla tai missä tahansa kehittävää luovuutta ja mielikuvitusta vaativassa paikassa.
- Anonyymi
Ikärasismia. Ovat aikuisia ihmisiä.
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16111926/missa-viipy-100-euroa-!-elakelaiset-kysyy-#comment-99594485
Tältä näytti vappusatanen ennen vaaleja !!- Anonyymi
Aika ruusunpunaista, liekö ollut itse demari-puoluetoimiston väki fantasioimassa epävarmoja ääniä verkolla kalastellen.
- Anonyymi
Oikeastaan vappusatanen pitäisi tuplata, sehän olisi mitä parasta talouselvytystä, sillä ei raha köyhän taskussa kauaa viihdy..
- Anonyymi
Puppua johan korotuksia tulia ja osa tulee myöhemmin.
Mitä kokoomus teki ja leikkasi Sipilän kanssa köyhiltä, hoitajilta, palkoista, lomarahoista ja ei eläkkeitä ole kokoomuksen aikan nostettu vuosiin.
Indeksit jäädytetty ja herroille optioita, rahaa, eläkkeiisisn palkan osana, kultaisia kädenpuristuksia, niin teki kokoomus ja sipilä.
Lisää rikkaille ja köyhiltä pois. Mutta katsokaapa tätä hallitusta kuin monta uutta lakipakettia, aloitetta ja uuidstusta sen onsaanut aikaan vuodessa, mitä kokoomus ei saanut aikaan kymmneien vuosien aikana. Pelkkää Orvon jauhantaa ja Sipilän katteettomia lupauksia nekin edut vei omallae firmalleen halpatyövoimalla.
SDP ja Marin on seuraava voittaja ja Presidentti, Vnahanen on jo vanha ukko joutaiis eläkkeelle ikää on liikaa Haavisto myös varteenotettava Presidentti seuraavaksi.
Kokoomus ja Orpo saavat olla rauhassa oppositiossa. - Anonyymi
SDP:n Kimmo Kiljusen mukaan on ymmärrettävää, että asiaa ei ole lisäbudjetissa. Hänen mukaansa ”nyt me reagoimme koronavirukseen, ja eläkkeistä puhuminen juuri tässä yhteydessä ei ehkä ole se kaikkein tarkoituksenmukaisin paikka tätä seikkaa avata”.
https://www.verkkouutiset.fi/ei-tullut-vappusatasta-sekin-puuttuu-tasta/#d80a4268
Näin siis aiemmin eläkeläisten asiaa ainakin puheen tasolla ajanut SDP:n Kimmo Kiljunen. - Anonyymi
Ei kai kukaan uskonut tähän vappusataseen ihan tosissaan.
- Anonyymi
Hallituspuolueet huusivat 2015-2019 oppositiossa pää punaisena, nyt hallitusvastuussa niin vappusatasia ei tule mutta EU-alueelle ollaan valmiita kylvämään suomalaisten verovaroja?
Joo, en usko enää koskaan mitään, mitä SDP vaaleissa lupaa "tehdä".
Äänet menevät toiseen osoitteeseen, se on tasan varma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallituspuolueet huusivat 2015-2019 oppositiossa pää punaisena, nyt hallitusvastuussa niin vappusatasia ei tule mutta EU-alueelle ollaan valmiita kylvämään suomalaisten verovaroja?
Äänet menevät toiseen osoitteeseen, se on tasan varma.Sama täällää !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänet menevät toiseen osoitteeseen, se on tasan varma.Minun ääneni ei mene räyhäävälle oppositiolle. Enkä ole samaa mieltä ikärasistien kanssa. Kaiken ikäiset ovat yhtä arvokkaita.
- Anonyymi
Asia on luvattu korjata korkoineen. Pääministeri on määrännyt seuraavien eduskuntavaalien lupauksen olevan VAPPUTONNIN eläkeläisille, jonka hän lupaa maksaa omasta pussistaan, jos valtiolla ei silloin ole varaa siihen.
- Anonyymi
Nyt järkeä kehiin. Vappusatanen tehdään kansaneläkkeisiin kolmena tasokorotuksena. Nyt toteutettu ensimmäinen. 92prosenttia kansaneläkeläisistä saanut 25€ korotuksen. Kaikkein pienituloisimmat 50£ korotuksen. OTTAKAA ASIOISTA SELVÄÄ, ENNENKUIN KIRJOITTELETTE TÄYTTÄ VALHETTA.
- Anonyymi
Just näin !
- Anonyymi
Ei paljon tarvi järkeä käyttää, että älyää, miksi täyttä vappusatasta ainakaan vielä tule. Eiköhän korona sen ole syönyt.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164