Tuhansia suomalaisia tulossa osallistumaan kynttiläkulkueeseen kansallisvaltion ja suomalaisen kulttuurin vahvistamiseksi ja puollustamiseksi.
Monikultturismi ja globalismi nakertaa kansallista identiteettiämme.
Itsenäisyyspäivän kynttiläkulkue Lapualla 6.12.2020
11
76
Vastaukset
- Anonyymi
Antaa tulla, fasisteja marssimaan Lapualle. Minä en toista kertaa tule huiputetuksi.
- Anonyymi
Mee sinä sitte hakaniementorille huutaan punalippu liehuen.
- Anonyymi
Juu, apujoukkoja Italiasta, Espanjasta... Nyt on meininkiä.
- Anonyymi
Saksalaiset ovatkin jo sivistyneet. Pitäisikö ystävyyskaupunki suhde Logstediin purkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksalaiset ovatkin jo sivistyneet. Pitäisikö ystävyyskaupunki suhde Logstediin purkaa?
Kyllä. Kuva Saksaan ystävyyskaupunkiin. Lapuan kulttuurista. On varmaan hetki hiljaista.
- Anonyymi
Köppäästä munata Lapua tällaasella kirioottelulla. Pitää sanua kuin loistava pääministeri taannoin kokoomuslaisille. eikö teitä hävetä?
- Anonyymi
Nyt varmaan taas poltetaan pari venäläisen hitsarin autoa
Hyvää halvalla hymyille, Kustaa Vannas ihan kuin Armas Karvala vähän myöhemmin.
Muilutuksia urakalla ja laskuun. Tai sitten vain ihan vain omaksi iloksi ja isänmaan hyväksi.
https://www.riemurasia.net/kuva/Autokorjaamo-ja-koulu/100893- Anonyymi
Näinhän se menee. Paraati on paraati. Kohta sinimustat liput edellä. Historiaa harrastavalta varmaan löytyy.
Sitten osallistumismitalien jako. - Anonyymi
Voinko ottaa mukaan ajokoiranarttu piken. On kiltti ja ajaa jänistä.
Vergi pullo kouraan ja isku lauseita huutamaan. Kunnon punaniska kylä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154