Mudalle maistuvien kirjolohien kasvattaja saa kilpailijan Oolannista

Anonyymi

14

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meriveden tuore ei takuulla maistu homehtuneelle maakellarille eikä se tarvitse voimakkaita mausteita. Suola riittää.

• Anonyymi

Ämmänkosken tuore maistuu hyvälle kengänpohjapiirakan kanssa.Kotona testattu töistä tuodun piirakoiden kansaa hyvää oli molemmat eukon tuomat piirakat ja makkaraa testattiin kolmas piirakka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ämmänkosken tuore maistuu hyvälle kengänpohjapiirakan kanssa.Kotona testattu töistä tuodun piirakoiden kansaa hyvää oli molemmat eukon tuomat piirakat ja makkaraa testattiin kolmas piirakka.

K-kehitys kertoi kyseisen yrityksen olevan oikea kultakaivos.
        Oliko Akkutehdaskin.
        Mites menee sähköautotehtaalla
        Ym.

• Anonyymi

Viekää suurperheen grilliin,kerjäävät joka välissä ruokoo,herkkuja lapsille pitäs nyt. Me muut itse ostetaan itselle.

• Anonyymi

Kuopion Prismassa. Meni jätteeseen lime chili maustettuna.

• Anonyymi

Piirakkapajakin saa kilpailijansa Jäppilän Kievarin ,piirakka bisnes laajenee, nimittäin lihapiirakka ja kasvispiirakkaa.Usan makuja.Eino vielä sinne poliitikkojen sotkua päässyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piirakkapajakin saa kilpailijansa Jäppilän Kievarin ,piirakka bisnes laajenee, nimittäin lihapiirakka ja kasvispiirakkaa.Usan makuja.Eino vielä sinne poliitikkojen sotkua päässyt

Isä hangessa valittaa, äiti koronassa itkee. Poika perintöä himoitsee, poliisi tekosia tutkii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isä hangessa valittaa, äiti koronassa itkee. Poika perintöä himoitsee, poliisi tekosia tutkii.

Otahan kaljaa niin ei järki valahda äässiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otahan kaljaa niin ei järki valahda äässiin.

Saa kalan tuore valahtaa makkiin. Ei sitä voi syödä, vaikka köyhälle annetaan niitä ruoka-apuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa lapsellista tarinaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa lapsellista tarinaa.

Taas oli Kuopiossa järven tuoreita ilta-alessa myynnissä. Ei kelpoo . Jäi hyllyyn.

• Anonyymi

Johtaako näitä kaikkia tuotantolaitoksia kohta, SDP ja kylän kuningas koneistaja?

Tai siis on ainakin omasta mielestään.

Vastaako lopulta kylän Demarit leivättömän pöydän edessä akkutehtaan, datasenterin, Andritz in kiinteistön ja kalalaitoksen lainoista, onko kakku pitkäkin?

• Anonyymi

Mudalle ja kalan ulosteessa uivat kalat. Ne kalatehtaat kaatuvat.

Kuluttaja maistaa ja haistaa. Tilli ja sitruuna yrittää peittää elokuun helteiden mutasärjen maun. Fifax kaatumassa.

• Anonyymi

Hirveää kalaa! Olen maistanut Huruslahden tuoretta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60