Kanarian baari- ja ravintolajutut

Anonyymi

Ärsyttää hakea juttuja mitä ihmeellisempien otsikoiden alta. Tänne jatkossa kaikki.

14

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No hyvä, eipä tarvii Tuksun alta enää hakee.

• Anonyymi

Jaksan aina ihmetellä sitä, että Kanarialla kuin myös muualla Espanjassa on vaikka kuinka paljon paikallisia hyvin tasokkaita ravintoloita niin eikös mitä. Suomalaiset turistit suorastaan parveilevat suomi-baarien liepeillä. Onko kysymys ruoasta vai seuran puutteests?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaksan aina ihmetellä sitä, että Kanarialla kuin myös muualla Espanjassa on vaikka kuinka paljon paikallisia hyvin tasokkaita ravintoloita niin eikös mitä. Suomalaiset turistit suorastaan parveilevat suomi-baarien liepeillä. Onko kysymys ruoasta vai seuran puutteests?

Kyse taitaa olla siintä että me suomalaiset emme uskalla tai kykene syömään tai juomaan muuten kuin suomeksi joten suomibaareja tarvitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ihan sama missäpäin maailmaa ollaan. Jos on joku lomakohde missä suomalaisia alkaa pyörimään niin jo kohta joku laittaa baarin pystyyn ja alkaa myymään hernesoppaa ja kaalikääryleitä. Suomalaisia kauhistuttaa tilata englanniksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ihan sama missäpäin maailmaa ollaan. Jos on joku lomakohde missä suomalaisia alkaa pyörimään niin jo kohta joku laittaa baarin pystyyn ja alkaa myymään hernesoppaa ja kaalikääryleitä. Suomalaisia kauhistuttaa tilata englanniksi.

Taitaa olla enemmän 70 porukkaa jotka käy Kuparipannussa kaalikääryleellä. Nuoremmat on kansainvälisiä ja ei muutenkaan taida perinneruoista tykätä. Itse olen käynyt kerran pannussa ja kerran mummolassa. Kerran myös pikkukuppilassa kahvilla. Ei ne ole oikein minunkaan paikkoja nuo. En silti lähde tuomitsemaan niitä ketkä niissä käy.

• Anonyymi kirjoitti:

Kielitaito ?

• Anonyymi

Vastakkaista sukupuolta sinne mennään katsomaan. Tietysti ruokaravintolat ovat luku sinänsä.

• Anonyymi

Itse menen katsomaan samaa sukupuolta olevaa ihmistä seurakseni. Meitä kun on moneksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse menen katsomaan samaa sukupuolta olevaa ihmistä seurakseni. Meitä kun on moneksi.

Sama juttu. Komea mies seura kiinnostaa aina ainakin tätä poikaa.

• Espanjalainen erottaa selkeästi baarit ja ravintolat.

• Anonyymi

Ei suomibaareissa olekaan sen ikäisiä naisia, jotka miehiä kiinnostaisivat. Turkkilaisia miehiä kiinnostavat tietysti nuo oleskelulupa-automaatit.

• Anonyymi

Kun tulee ikää, niin ne naiset siellä suomalaisissa paikoissa alkaa näyttää ihan näteiltä. Vielä kymmenen vuotta sitten noiduttiin kun oli niin vanhaa porukkaa Apilaniityssä.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223