Ärsyttää hakea juttuja mitä ihmeellisempien otsikoiden alta. Tänne jatkossa kaikki.
Kanarian baari- ja ravintolajutut
14
145
Vastaukset
- Anonyymi
No hyvä, eipä tarvii Tuksun alta enää hakee.
- Anonyymi
Jaksan aina ihmetellä sitä, että Kanarialla kuin myös muualla Espanjassa on vaikka kuinka paljon paikallisia hyvin tasokkaita ravintoloita niin eikös mitä. Suomalaiset turistit suorastaan parveilevat suomi-baarien liepeillä. Onko kysymys ruoasta vai seuran puutteests?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaksan aina ihmetellä sitä, että Kanarialla kuin myös muualla Espanjassa on vaikka kuinka paljon paikallisia hyvin tasokkaita ravintoloita niin eikös mitä. Suomalaiset turistit suorastaan parveilevat suomi-baarien liepeillä. Onko kysymys ruoasta vai seuran puutteests?
Kyse taitaa olla siintä että me suomalaiset emme uskalla tai kykene syömään tai juomaan muuten kuin suomeksi joten suomibaareja tarvitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan sama missäpäin maailmaa ollaan. Jos on joku lomakohde missä suomalaisia alkaa pyörimään niin jo kohta joku laittaa baarin pystyyn ja alkaa myymään hernesoppaa ja kaalikääryleitä. Suomalaisia kauhistuttaa tilata englanniksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan sama missäpäin maailmaa ollaan. Jos on joku lomakohde missä suomalaisia alkaa pyörimään niin jo kohta joku laittaa baarin pystyyn ja alkaa myymään hernesoppaa ja kaalikääryleitä. Suomalaisia kauhistuttaa tilata englanniksi.
Taitaa olla enemmän 70 porukkaa jotka käy Kuparipannussa kaalikääryleellä. Nuoremmat on kansainvälisiä ja ei muutenkaan taida perinneruoista tykätä. Itse olen käynyt kerran pannussa ja kerran mummolassa. Kerran myös pikkukuppilassa kahvilla. Ei ne ole oikein minunkaan paikkoja nuo. En silti lähde tuomitsemaan niitä ketkä niissä käy.
Anonyymi kirjoitti:
Kielitaito ?
- Anonyymi
Vastakkaista sukupuolta sinne mennään katsomaan. Tietysti ruokaravintolat ovat luku sinänsä.
- Anonyymi
Itse menen katsomaan samaa sukupuolta olevaa ihmistä seurakseni. Meitä kun on moneksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse menen katsomaan samaa sukupuolta olevaa ihmistä seurakseni. Meitä kun on moneksi.
Sama juttu. Komea mies seura kiinnostaa aina ainakin tätä poikaa.
- Anonyymi
Ei suomibaareissa olekaan sen ikäisiä naisia, jotka miehiä kiinnostaisivat. Turkkilaisia miehiä kiinnostavat tietysti nuo oleskelulupa-automaatit.
- Anonyymi
Kun tulee ikää, niin ne naiset siellä suomalaisissa paikoissa alkaa näyttää ihan näteiltä. Vielä kymmenen vuotta sitten noiduttiin kun oli niin vanhaa porukkaa Apilaniityssä.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927