Joka kerta kun käynnistän koneen nin kestää vähintään 5 minuttii enne kun pystyn avaamaan mitään esim. netti, oma tietokone, mese ym.
Mut sit noin 5 minuutin päästä kaikki avautuu mitkä mä yritin avata. En pysty edes painamaan käynnistä nappulaa et voisin käynnistääkoneen uudestaan. Olen tarkistanu onko koneella viruksia, ei ole. Eheytän koneen vähintään kerran kuukaudessa. Välillä ei edes netti toimi vaikka kone on päällä, niin kuin eilen tapahtus. Käynnistin koneen uudestaan ja sit netti toimis.
Mikä siin mahtais olla kun sen käynnistäminen kestää noin kauan????
Käynnistämis ongelmia
8
675
Vastaukset
- roope
tällaisilla ohjelmilla esimeksiksi:
Ad-aware ja Spybot?- Sami79
Ei mulla ole muu kun f-securite ja antispyware
- Fox
Kun koneesi on täysin käynnistynyt, käy katsomassa tehtävienhallinnasta käynnissä olevien prosessien lukumäärä. (ctrl alt delete)
Jos siellä on jotain 50 , niin hitauden syy on turhissa prosesseissa. Tuolla Hijackthis palstalla osataan tsekata, onko niissä ylimääräisissä jotain haitallisiakin mukana.
Käy tuolla tutustumassa ohjeisiin :
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/hijackthis.htm- Sami79
Noudatin noita ohjeita ja mul on prosessi kohdassa 53
Jos koneessa liian vähän muistia/laskutehoa ei kannata heti käynnistyksessä antaa kaikkia ohjelmia ladata esim. winamp ynms.
Nämä kun saattavat keskeyttää tärkeimpien ohjelmien latauksen (windowsin toiminnan kannalta tärkeiden)- pappa
kaikki ohjelmat uusiksi.Riittääkö koneen teho,muistit täynnä.Toi eheyttämis hommeli vähän epäilyttää,mun oma kone on 2v vanha enkä koskaan ole eheyttänyt ???
- kari
ainakin kerran kuussa kantsii, varsinkin jos asentaa ja poistaa ohjelmia. Mutta kyllä se muutenkin sirpaloituu.
- Nikkari
kari kirjoitti:
ainakin kerran kuussa kantsii, varsinkin jos asentaa ja poistaa ohjelmia. Mutta kyllä se muutenkin sirpaloituu.
avautuvien ohjelmien määrä vaikuttaa ratkaisevasti koneen avautumisnopeuteen. Resursseja pitäisi olla heti avaamisen jälkeen vähintään 70%. Tämän voi tarkistaa
Käynnistä > Suorita > kirjoita msconfig > klikkaa help/ohje > järjestelmän kokoonpanosovellus. Jos on alle, pitäisi turhat poistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121