Minua sitten suututtaa, että erittäin hyvä leipä on pilattu unikonsiemenillä. Reissumies tosi tumma olisi muuten ok, mutta ne siemenet pilaa tuotteen. Unikonsiemeniä, kaukaa tuotua tavaraa, eivät millään tavalla paranna itse tuotetta. Ne siemenet varisee pussin pohjalle ja kun teet voileivän niin loputkin varsee pöydälle. Hirveän sottaista. Minkä ihmeen takia ne on siihen laitettu?
Reklamoin muutama viikko takaperin suoraan valmistajalle, mutta eipä sieltä ole kuulunut mitään selitystä vaikka laitoin yhteistietoni. Ihmetyttää, että eikö ne siellä paikanpäällä tajua siementen turhuutta, varmaan iso osa tippuu pois jo pakkausvaiheessa. Järjetöntä.
Eipä siinä mitään, en osta enää ja olen löytänyt paremman tuotteen Vaasan tumma herkku on tullut tuon sijaan ostoskassiini.
Siemenet leivässä
Anonyymi
1
139
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa olen ihmetellyt, eihän ne pysy siinä levällä vaan pitkin pöytää. Joskus olen kaapaissut ne pöydältä suuhun eivätkä maistu miltään. Ihmetyttää miksi niitä laitetaan. Miksi - tuotekehittelyn paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635