Kesä ja panettaa, nainen tulisitko hyväilemään ja räjäytä tajuntani... Laita meiliä taikka kik niin kohdataan ja touhuilla an, luottamus ja terveys kunnossa 20 löytyisi sinulle driver-jr@tutanota.com
Narttua Satakunnan nurkista?
4
56
Vastaukset
- Anonyymi
Räjäytä keskenäs ne aivos pellolle
- Anonyymi
Tajunnanräjäytys on paljon parempaa toisen kanssa, mutta siitähän sinä säälittävä reppana et mitään tiedä.
Anonyymi kirjoitti:
Tajunnanräjäytys on paljon parempaa toisen kanssa, mutta siitähän sinä säälittävä reppana et mitään tiedä.
Eipähän tuon pitäisi sinua silloin haitata, eikä sitä ikänä saa jos ei yritä... Toiset on fiksuja eikä vittuile ja raavi sitä päätään anonyymisti joka paikassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023484
- 623137
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342644- 802433
- 842406
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094- 962086
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686