Mulla on Finlux 32" lcd-tv. 10 minuuttia kuuluu ääni käynnistyksestä ihan hyvin, sitten kuuluu naks kuin kytkimestä painettuna ja äänet häviävät täysin. Kun kytken korvakuulokkeet, niistä äänet kuuluvat. Olen mm. tökkinyt kuulokepistoketta reikään useamman kerran, kun ajattelin, että jos liittimessä oleva kytkin ei palauta, mutta ei vaan saa kaiuttimista mitään kuulumaan. Mikä sitä vaivaa?
tv;n ääni häviää
4
60
Vastaukset
- Anonyymi
TV:n malli on 32 FLY 905U, jos se jotain helpottaa.
- Anonyymi
Jokin suojapiiri toimii. Jos äänet häviää se liittynee äänivahvistimeen tai kaiuttimiin, kuulokkeilla on oma vahvistin. Jos toimii ensimmäiset 10 minuuttia, voisi kuvitella että se on lämpöongelma, laitteen sisäinen pölyongelma, huonelämpötilaongelma
- Anonyymi
Vika paikallistui äänipäätepiiriin kuumailmapuhaltimen pillillä. jolla voi lämmittää komponentin kerrallaan. Nyt piiri on vaihdettu ja ääni toimii.
- Anonyymi
Piirin vaihto vaati mikroskoopin ja kynäkolvin. Tuo smd-tekniikka on sen verran pienikokoista. Vahvistinpiiri on yhden cm:n pituinen ja siinä on 14 jalkaa kummallakin puolella eli yht. 28 koipea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635