METALLICA HAJOAA!

totta se on!

no ei vaiskaan vaan aprillia :P

14

2691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FaNiTtAjA

ei mun mielestä ollenkaa hauskaa...
      hanki elämä...
      heh.. aprillia sulle..

• Nimetön

Voih. Mää jo luulin! :O
      Hehhehe :D

• Hevijässikkä

Perrrrkele... meinasin kusta housuun!

• ...

Ei saa pelotella!

• Horn

ja sit se olikin vaan aprillipila :-( Metallica on Cliffin kuoleman jälkeen unohtanut kaikki harmoniat-tietty Justice:lla niitä oli. Itseäni kiinnostais kuulla Hetfieldiä sooloartistina- uskon että olis hienoa kamaa

• Meiti
        Horn kirjoitti:

ja sit se olikin vaan aprillipila :-( Metallica on Cliffin kuoleman jälkeen unohtanut kaikki harmoniat-tietty Justice:lla niitä oli. Itseäni kiinnostais kuulla Hetfieldiä sooloartistina- uskon että olis hienoa kamaa

Meinasin saada sydärin.
        Jumalauta.

• Tunari_
        Horn kirjoitti:

Ei muuten olis hyvä idis.. ei paha..

• muija_90

perkele.. yritätsä tappaa tääl ihmisii sydäriin?? huh huh.. meinas paskat tulla housuu ja sydän pomppas kurkkuun.. :D

• metallimies

mulla meinas tulla paskat ja kuset housuu yhtaikaa ei saa pelotella ihmisiä ja james ei olis kumminkaa nii kauhia hyvä sooloartistina

• Metal Militia

Ei se minulle paljoa mitään merkitsisi jos se Metallica nyt sattuisi hajoamaan. Onhan Metallica kuitenkin menettänyt tässä viime vuosien/ viime vuosikymmenen aikana NIIN paljon, että jos seuraaavalla levyllä ei jotain ihmeparannusta tapahdu niin menetän lopullisesti uskoni Metallicaan ja kuuntelen niitä 4 levyä AINA VAAN! Vaan miettikää jos ne potkaisis sen Rockin penteleen pois ja ottaisivat Flemming Rassmussenin takaisin.. OIJOI! Ois se melkosta..

• Tunari_

No enpä tiiä siitä jos se Flemming otettais takaisin... nääh.. Sen voin kyllä sanoo, että Metallican kuuntelemista en lopeta koskaan,en uutta Metallicaa enkä vanhaa Metallicaa.

• Tunari_

Ei tommosia saa laittaa.. säikähdin jo:D

• Slaakimasteri

Viime kesänä istauduin nojatuoliin ja aukaisin television. On se ennenkin Nelosen teksti-tv saanut minulle sydämmen tykytyksiä aikaan! Avasin teeveen ja laitoin tekstiteeveen ja siinä luki "Metallica rumpali eroaa". Sain slaakin! Mutta kyse olikin "vain" Lars Ulrichin avioerosta. Tommoisesta voi saada melkoisen slaakin jos yhtäkkiä tommonen uutinen pärähtää silmille. Ja kun sitä DVD.tä katsoo, niin se oli liiankin lähellä että Metallica hajoaisi. Jason Newsted oli eronnut ja James Hetfield oli jossain vieroitusklinikalla, muta tietoo ei ollut, että millä klinikalla ja että tuleeko James enää koskaan takaisin. Silloin Lars ja Kirk olivay´t kumman rentoja koko ajan. Mutta lähellä oli slaaki voi juku!

• manerd
        Slaakimasteri kirjoitti:

Viime kesänä istauduin nojatuoliin ja aukaisin television. On se ennenkin Nelosen teksti-tv saanut minulle sydämmen tykytyksiä aikaan! Avasin teeveen ja laitoin tekstiteeveen ja siinä luki "Metallica rumpali eroaa". Sain slaakin! Mutta kyse olikin "vain" Lars Ulrichin avioerosta. Tommoisesta voi saada melkoisen slaakin jos yhtäkkiä tommonen uutinen pärähtää silmille. Ja kun sitä DVD.tä katsoo, niin se oli liiankin lähellä että Metallica hajoaisi. Jason Newsted oli eronnut ja James Hetfield oli jossain vieroitusklinikalla, muta tietoo ei ollut, että millä klinikalla ja että tuleeko James enää koskaan takaisin. Silloin Lars ja Kirk olivay´t kumman rentoja koko ajan. Mutta lähellä oli slaaki voi juku!

Metallican olisi pitänyt hajota jo ajat sitten. Paremmalla kunnialla olisi mennyt niin. Mutta mitäpä tuosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2963
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2138
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1536
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1195
    Aihe