Olin vaimoni ja tyttäreni kanssa menossa tervehtimään tätiäni maalle. Tiesin tien millä hän asuu, mutta en tarkkaa osoitetta ja ajattelin, että menen kysymään talosta, jossa oli ulko-ovi auki. Marssin sisään ja koputtelin oville ja huhuilin että onko täällä ketään ja sellaista. Olohuoneesta kuuluikin ääntä ja suunnistin ääntä kohti. Olohuoneen sohvalla mies oli täydessä työn touhussa ja nainen allaan jalat pystyssä. Nainen näki minut ja hihkui miehelle että lopeta lopeta ja taputti miestä selälle. Ei lopettanut ja minä läksin pois, kun totesin ettei se ainakaan tätini ollut.
Menin sitten naapuriin ja siellähän se tätini oli pihatöissä. Sanoin käyneeni naapurissa jahon tätini totesi, että siellä asuu kuuro ukko kotiapulaisensa kanssa.
Väärä osoite
Anonyymi
1
7397
Vastaukset
- Anonyymi
Ja lopuksi heräsit äipän viekusta tissiposki niihh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450