Vihervasemmisto on suunnittelemassa niin pääkaupunkiseudulle, kuin pirkanmaallekin ruuhkamaksuja.
Pirkanmaalla myös Orivesi kuuluisi tähän suunnitelmaan.
Eli kun on "mahdollista kulkea julkisella liikenteellä töihin" sakotetaan henkilöitä jotka kulkevat omilla autoillaan.
Kuten tiedämme suomi on eriytynyt tähän "parempaan" etätyö toimistotyöntekijä ryhmään ja "huonompaan" liikkuvaan, ruumiilliseen, ulkotyö ryhmään.
Kysynkin onko oikein sakottaa ruuhkamaksuin esim paikallisia rakennustyöläisiä, nuohoojia, maalareita, kotihoitajia, metsätyöntekijöitä, maataloustyöläisiä, reissutyöläisiä, kaivostyöläisiä yms yms siitä, että nämä ovat työkaluineen päivineen liikkeellä omine ajoneuvoineen paikkoihin mihin koskaan ei tule kulkemaan mikään julkinen liikenne?
Olen asunut orivedellä parikymmentä vuotta ja maksanut mielelläni tänne verot.
Paikka on erittäin mukava asua enkä täältä haluaisi muuttaa pois. On kaikki palvelut lähellä ja tampereellekin matkustaa lyhyessä ajassa asioille.
Homma vaan on niin, että kuulun yhteen edellämainitsemiini ammatinharjoittajiin ja jos tänne tulee ruuhkamaksut muutan pois. Näillänäkymin Jämsään. Sille ei maksuja ole tietääkseni määrätty.
Pystyn jatkamaan samassa firmassa, mutta hoitaisin silloin jämsän aluetta, kun nyt hoidan oriveden alueen kohteita.
Joten jos Orivesi haluaa menettää ainakin yhden veronmaksajan, niin sitten tuokaa ne ruuhkamaksut tännekin ja sakottakaa työtä tekevää väestöänne.
Ruuhkamaksut Orivedelle?
Anonyymi
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595