Tarvitsen neuvoja

Anonyymi

Olen juuri irtautumassa mahdottomasta suhteesta. Ei ole todistettua onko narsisti, mutta vahva epäily on herännyt. Tämä mies tietenkin tuli elämääni vuosi sitten kun olin hyvin heikko terveyteni vuoksi. Vuoden sairis. Kaikki tuntui ihanalle ja, satumsiselle. Nyt olen parantunut ja töissä mutta vaikeudet alkoivat pian mutten jotenkin osannut nähdä näitä. Nyt olen pannut päässäni nippuun näitä ja silmäni avautuneet. Hän yritti kontrolloida minua ja lupaukset lähes aina katteettomia. Monta, ero yritystä mutta sai aina puheillaan vakuutetuksi. Olin tyhmä.
Kaikki riidat olivat minun syy. Olin hullu ja mustasukkainen vaikka minulla oli todisteet muista naisista. Maksullisille naisille soittelu olivat syy koska meillä oli riita silloin. Seuraava pettäminen josta jäi kiinni oli minun vikani kun olin lähtenyt yksin reissuun ja, saanut hänet luulemaan että minulla on joku mies, sielä.. Nyt olen potkinut hänet ulos asunnostani enkä lainaa hänelle enää rahaa. Olen ottanut tosi kylmän asenteen ja tästä hän lähettelee minulle sähköposti vuoroin uhkauksia, minun syyllistämistä että makaan kaikkien kanssa. Vuoroin että hän rakastaa minua ja minä teen nyt suuren virheen.. Hän lähetti jopa valokuvan kun autoni ei ollut parkkipaikalla. Sekä kun olin treffeillä miehen kanssa hön tiesi siitäkin joku oli kuulemma nähnyt. Hän stalkkaa minua ja olen ruvennut oikeesti pelkäämään häntä. Miten hän voi tietää kaiken missä liikun?
En olisi ikinä uskonut millainen hirviö voi ihmisestä tulla ja miksi en huomannut aiemmin näitä? Kun olen lopettanut vastaamasta hänelle hän laittoi postia missä kertoi että olikin jo kyllästynyt minun toosaani ja ihoni oli kuulemma vanha ja olin iljettävä. Tätä minä en ymmärrä kun hänen käytös on kuin 6 v uhmaisen lapsen. Alkoholi ongelma on myös hänellä. Mietin voiko pelkkä alkoholismi olla syynä vai onko tämä nph..? Kertokaa vinkkejä miten puollustaudun. Olen huomannut yhden keinon tepsivän. Aina kun hän alkaa uhkailla niin vastaan hänelle että ehkäpä minä lähetän ne viestit hänen ex vaimolle. Silloin mies hiljenee vähäksi aikaa... Nyt pelkään kuinka pahaksi tämä kiusanteko vielä menee.. Kiitos jos jaksoit lukea ja vinkkejä tarvitaan. Pelkään todella ha olen yksin

1

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatka vain valitsemallasi tiellä äläkä enää taivu miehen painostukseen. Silloin voit vähitellen päästä hänestä kokonaan eroon. Pidän sinulle peukkuja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33