InterFem on hallituksen tasa-arvo-näkemyksen pohja!?

Anonyymi

Nyt se on siis lopulta tullut ilmi, mikä on tämän femmakkohallituksen aatteellinen pohja. Se nimittäin on intersektionaalinen feminismi, kuten ministeri Ohisalo(vihr.) toi julki!

Tulihan se valistuneiden jo kauan tietämä tieto esiin. Intersektionaalisuushan on MARXILAINEN käsite. Sitä kaunopuheisesti puolustellaan, mutta sen lopputloksena on kansanryhmiä HYVIN voimakkaasti jakava tilanne.

Intersektionaalisuus laittaa monet eri ihmisryhmät toisiaan vastaan. Naiset miehiä. Homot heteroja. Vähemmistöt enemmistöjä. Muunrotuiset valkoisia. Köyhät vauraita. Työttömät työllisiä. jne. jne.

Mutta koska kyse on FEMINISTISESTÄ intersektionaalisuudesta, on halveksunnan kohde nimenomaan ja vain valkoinen/suomalainen heteromies!

Kohta Suomesakin on Yhdysvaltain tavoin mellakoita, joita tuo katala kulttuurimarxistinen arvomädätys tarkoituksella tahtoo luoda.

6

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Sä voisit kans lukea viimeisimmät aloitukset ennen uuden postaamista. Aiheesta on tänään tehty samalla linkillä aloitus.

• Anonyymi

Jos Ohisalo olisi ilmoittanut hallituksen tasa- arvo- ohjelman kantavana näkökulmana olevan intersektionaalinen social justice warrior- liike, se olisi ollut osuva kuvaus.

• Anonyymi

Eihän tuossa juurikaan uutta ole, jättäisin (pienellä varauksella) kenkää saaneen - tai ottaneen - valtiovarainministerin porukasta pois.

Kahtiajako on useassa EU:n jäsenvaltiossa ollut nousussa jo vuosia punafeminismin aikaansaannoksena. Se tuossa on ihmeellistä, ettei feministit itse kykene näkemään omaa rooliaan tilanteessa.

• Anonyymi

Palaako akitpro tv:hen jokailta laulamaan .

• Anonyymi

Harkitsen interFemin:n uskomista kun:

- he tekevät jotain konkreettista miesoletettujen tasa-arvo-ongelmien eteen. Sanotaan : poikien koulumenestys.
      - kun he myöntävät edes yhden virheen feminismissä
      - kun he lopettavat sukupuolittuneiden halventavien nimitysten käytön, kuten manspreditys, mansplainaaminen ja toksinen maskulismi
      - kun naisasialiikeunioni todetaan sovinistiseksi järjestöksi jäsenyyssääntöstä vuoksi, joka ei salli jäseneksi miesoletettuja

Kun nämä kohdat täyttyvät, voin harkita että hyväksyn interFemin. En jää tosin odottamaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60