Mistään en löydä oikeen tietoa kuinka iso pitää kahdelle robolle olla. Itsellä häkki 71x46x31,5 riittääköhän?
Hyvä häkinkoko kahdelle roborovskille?
3
219
Vastaukset
- Anonyymi
55 cm pitkä, 40 cm leveä ja 30 cm korkea
Tämä on suositus kahden kääpiöhamsterin häkille. Eli häkkisi on aivan riittävä. Muistathan laittaa samaan häkkiin vain saman sukupuolisia ja aivan pienestä pitäen toistensa kanssa olleita kääpiöhamstereita! Mulla on yksi talvikko ja suunnilleen tuon kokoinen häkki, joka sopii tälle ihan hyvin.
Kaksi roborovskia tuon mittasessa häkissä on kyllä varmaan vähän liian ahtaalla.
Btw mä oon luonut keskustelupalstan, jonne voi tulla kysymään aikalailla mitä vaan kääpiöhamstereista, niin sinne voi tulla kysymään jotain, jos siltä tuntuu! :)Anteeksi, mä taisin sanoa häkki, mutta mulla siis on duna. Suuret pahoittelut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329