Hei auttakaa,
kertokaa mitä esittelisitte pääkaupunginseudun kiertoajelulla ulkomaiselle, noin 3-kymppiselle miehelle, joka tulee ensimmäistä kertaa manner-Euroopasta pikavisiitille Helsinkiin.
Käytettävissänne on auto ja noin 3 tuntia aikaa.
Vinkeistä etukäteen kiittäen :)
Helsinkiesittely vieraalle
4
399
Vastaukset
- mun suosikkikohde
on Uspenskin katedraali, se on jo ulkoapäinkin niin upea ettei pakko ole edes sisälle mennä (rajoitetut aukioloajat). En ole itse uskonnollinen, mutta sitä "rakennusta" jaksan ihailla.
Vaikea keksiä muuta kun teillä on aikaa vain 3 tuntia. - Olisiko niin
Uspeski,Suurkirkko ja Engelin aukio yleensäkin,Temppeliaukion kirkko,Sibeliusmonumentti,Marskin patsas,Eduskuntatalo,Oopperatalo,Kiasma,Stockmann...
- Timo
Hei!
Etukäteen taustainfoa www.hel.fi/tourism !! Sitten hänen tavoitteensa ja mielenkiintonsa huomioiden jatkamme. Aamulla lähtö kauppatorin kahviteltasta, saanhan sitten itse ajaa ?? Olen eläkkeellä oleva ison konsernin Training manager. Helsinki, sen historia ja nykypäivä ovat rakkauteni.Helsinki on minullekin rakas kaupunki, mutta ajattelin kysyä kiinnostavia vinkkejä, kun tulin luvanneeksi kiertoajelun. Ajan lyhyyden vuoksi pitää valita ja toivoin saavani täältä virikkeitä.
Ottaisin sinut mielelläni oppaaksi ;) mutta lähtöajankohtaa en voi päättää etukäteen. - Joskus ruuhka-ajan lähestyessä iltapäivällä, kun työasiat on hoidettu.
Millaisen reitin sinä ajaisit?
PS: oletko muuten tutustunut Helsingin kaupunginmuseon ystävät -yhdistykseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358