onks ketään tulossa uniklubin Turun krikalle 7.5?? mä ite menen tietenkin...jussi ja teemu on ihanii!!
Uniklubin turun keikka..!
9
702
Vastaukset
- aaa
Ääliö?
- blondi
Ihanin on itse laulaja Jussi
- tyttö*
toivottavasti olen tulossa.. kaikki ihania
- Uniklubi fani!!!!!!!!!!
tyttö* kirjoitti:
toivottavasti olen tulossa.. kaikki ihania
Mun mielestä kyllä Pasi on södein pojista...
- Mr.Rocker
Joo kai tuun. Viimeks Palatsis tosin Lämppäri Rendez-Vous veti paremmin. Nytkin saisivat olla lämppärinä!
- Maikkuli86
Mun täytyy sanoo tohon, että oon täsin samaa mieltä!
- Uniklubi fanittaja 4-ever ...
Juu !! Mä oon tulossa Turkuun kattoo Uniklubii heti Hesan keikan jälkeen mikä tapahtuu Nosturissa missä Uniklubi esiintyy !!! Kaks päivää ihanaa Uniklubii jepu jee
- annika<3jussi
MOIKKA! mun mielestä ehottomasti jussi on ihanin.. siis
- Uniklubi-fani
Jussi on niiiiiiiin ihana!!! oon muute sun tuttus!!! olin sun kans keikal!!! ne oli niin ihanii.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645