Otsikon asia mielipiteitä kirvoittanut, tosin enemmän kanat ja niiden hinnat, mutta myös kuka juhlii, koska juhlii ja miksi juhlii, joten jos palstan omistaja sallii, niin hieman omaa mielipidettäkin tähän pukkaan.
Songkran tosiaankin puhuttaa mutta ihmettelen miksi niin innoissaan sieltä suomesta.
Kyllä asia on hieman kaksipiippuinen sanoisinko katsokaas koska täällä thaimaassa asiasta on kansa myös hieman eri näkökannoilla perustuen missä asuu ja mikä on elinkeino.
Kaupunkilaiset pääosin juhlivat juhlan vuoksi ja ns. uutta vuotta, mutta maalaisväestölle tuo juhla on kuten Numba on kertonut.
Selväähän on että tämä lausumani koska Numban näkemyksen puolesta lausuin, niin aiheuttaa taasen erään aivosoluttoman jotain niuvaa, kiljua, jorvia ja putken pätkää, sillä tasolla hän on.
Jos joku oikeellista tietoa asiasta tahtoo, niin bablaamaan thaimaalaisen kanssa.
Postilaatikko onkin jo sitten vakaa, katsokaas kun se on ihmisistä itsestänsä kiinni mitä siinä boxin kyljessä lukee tai onlukematta, eikös vähän niin ole siellä rivistössä maitolaiturin kupeessakin.
Kyllä, on pääosin pelkkiä numeroita, mutta myös nimiä meillä ollen nimi laatikossa ja numero portin pielessä laatikon vieressä.
Suomen posti tulee kätevästi Omapostiin ja Suomi.fi toimii myös tarvittaessa.
Kanajuttuja kiva lukea, vaan ei enempää kiinnosta kuin todeta, että onhan meidän Neiti ja hänen aktiivi itsensä fani aikamoinen yhdistelmä, joten huuhaa.
Mistä seuraava väittely ?
Ehdotan aiheeksi esim. herkkusienten viljelyn kannattavuutta ja mitä kustantaa yhden sienen kasvatus laskelman jälkeen.
Postilaatikko Chiang Maissa.
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvi väitellä kun riittää että toteaa kaiken kirjoittamasi täydeksi pölhökustaan höpinäksi hoivakodista käsin. Sinä ja numbasi olette sama henkilö. Se nyt on käynyt selväksi jo aikoja sitten. Ei kahta noin pöljää ole olemassa. On vain yksi.
- Anonyymi
Numba, Senssu ja Santtu on sama.
2010, 44, sininen, Kää, Aasi ja anonyymit on sama.
Kahden kauppa, toinen lerpattaa ja niuvattaa, arvaa kumpikampi?- Anonyymi
Käästä ja aasista en tiedä mutta minä olen minä enkä kumpikaan heistä ja tunnen 2010:n joten en ole hänkään. Kää kirjoittaa senssun tekstiä välillä tai sitten senssu matkii käätä. En myöskään tiedä ketä tarkoittaa "sininen" mutta en ole hänkään. Kesäloma alkoi ja koleus saapui. En viitsi lähteä vesillekään näillä säillä. Pattayalle lähden heti kun pääsee ilman karanteenia. Minun lomasuunnitelmiin se ei vaikuta onko kaikki paikat auki. Rauhallinen loma altaalla hyvässä seurassa, hieman golfia ja pari visiittiä jonnekin.
44 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käästä ja aasista en tiedä mutta minä olen minä enkä kumpikaan heistä ja tunnen 2010:n joten en ole hänkään. Kää kirjoittaa senssun tekstiä välillä tai sitten senssu matkii käätä. En myöskään tiedä ketä tarkoittaa "sininen" mutta en ole hänkään. Kesäloma alkoi ja koleus saapui. En viitsi lähteä vesillekään näillä säillä. Pattayalle lähden heti kun pääsee ilman karanteenia. Minun lomasuunnitelmiin se ei vaikuta onko kaikki paikat auki. Rauhallinen loma altaalla hyvässä seurassa, hieman golfia ja pari visiittiä jonnekin.
44Olisikin pelottavaa, jos 44 ei tuntisi 2010:aa
Tilannetta tosin ei rauhoita se, että ei itse tiedosta omaa minuuttaan. Mutta näillä mennään, huvittavia tarinoita nämä hermannit tänne työstävät " omasta elämästään?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564870Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891364
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1311153Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi264988- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965