Viime vuosina olen aika paljon juonut alkoholia eli voi sanoa, että on ihme, että olen hengissä vielä?
Olen 30-vuotias
4
60
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa se sinun paljon?
Monet ovat hengissä jopa vuosikymmeniä vaikka juovat alkoholia runsaasti.
Kolmikymppisenä olin itsekin kerennyt juoda paljon ja nyt parikymmentä vuotta myöhemmin juon edelleen välillä paljon, ja olen vielä hengissä.
Ehkä tääkin on ihme....- Anonyymi
Oon mies ja maksa-arvot oli keväällä 33/U.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon mies ja maksa-arvot oli keväällä 33/U.
Ihan hyvä arvohan tuo on. Maksa-arvoja on kyllä useampia kuin yksi.
- Anonyymi
Ongelma se on tuokin. Netissä asuva tyyppi ruikuttaa itsellään olevan hiukan heikosti etenkin psyyken puolella.
Eväänsä eivät vaan riitä, iänkään takia korjaamaan tilannetta enää elinaikanaan.
Etenkin terveyttä sivuavat palstat ovan hänen ja heidänlaistensa taistelukenttiä. Tutuksihan siinä joutuu!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615