Lidlin viallinen jäätelö meinasi tappaa miehen

Anonyymi

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kotimaisten kauppojen hintataso tappaa ihmisiä nälkään.

• Anonyymi

No niin!

• Anonyymi

Kotimainen on turvallista.

• Anonyymi

Vai s ja k ryhmän tuotteet kotimaisia. Edes kaikkia pirkka tuotteita ei ole suomessa valmistettu. Kannattaa huomata että yllättävän moni lidlin tuote on suomalainen. Tottakai osa tulee saksasta, kyllähän kaikki vetää kotiinpäin. Paitsi suomalainen kauppa. K ja S on isänmaan petturi.

• Sinivalkopesua.

• Anonyymi

Ja vielä jos verrataan prisman valikoimaa, takavuosien sokos ketjuun. Niin sokoksessa oli huomattavasti enemmän kotimaista. Sokokset on suurimmassa määrin lopetettu ja korvattu prismoilla.

• Anonyymi

Ja jos mies olisi kuollut niin ei olisi saanut mitään korvauksia omaiset. Sanovat vaan että valitettavasti sellaist sattuu

• Jenkeissä mies olisi jo tuosta lehdessä mainitusta tilanteesta saanut hirmukorvaukset.

• Anonyymi

Nykyään on vaikeaa löytää tuotetta jossa ei olisi jotain Kiinassa valmistettua osaa.

• Teemalla muuten tulee nyt ihan mielenkiintoinen dokkari.. Ruoka-Suomi.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hyi olkoon! Halpamaista harhautusta kunniallisella Suomen merkillä. :((

• Anonyymi

Mitenköhän tuokin ukko jäätelöä oikein syö, jollain kauhalla lappaa.

• Ajattelin ihan samaa. 🤔

• Anonyymi

Meillä oli saman kaupan juustossa riekaile jotain kovaa terväväreunaista sahalaitaista kirkasta muovia mikä ehti käydä suussakin. :(

• Joku Lidilin liukuhihnalainen alatellut tuon olevan hauska käytännön pila. Toivottavasti ei pilaillessaan ajatellut tuollaista seurasta.

Meikäkälisellä on tapana lämmittää jäätelöä mikrossa sen verran, että sen voi lusiklla vatkata soseeksi. Varsinainen tarkoitukseni ei ole välttää mitään vierasesineitä mutta se auttaa tuohonkin.

• Anonyymi

Kuvissa kai penisrengas? Jee jee, miehen suuhuun, hakisin isoja korvauksia.

• Anonyymi

Ovatkohan kummelin kultakuumeen Dille ja Jönsse siirtyneet jäätelö alalle, laittamaan yllätyksiä jäätelöön, maksalaatikon sijaan?

• Tuo mullekin tuli mieleen. Siitä kehitinkin teorian tuosta pilailevasta liukuhihnatyöläisestä.

• Miten ihminen voi saada noin suuren esineen suuhunsa? Mies kävi jäätelön kimppuun kuin hauki?

Toivottavasti kuitenkaan eskimoja ei vahingoitettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      68
      2421
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1789
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1624
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1575
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      16
      1535
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1397
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1141
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe