Ihastuneet Misspönttöuuniin?
-flowersreally-
Ketkä on palstalaisista
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niko on ainakin ihastunut.
- Anonyymi
Sofia?
- Anonyymi
essid
Aika ihana on
- Anonyymi
Genio on.
- Anonyymi
Kukapa ei tykkäisi naisesta joka heräisi jokainen aamu keittämään kahvit armaalle miehelleen jo ennen kukonlaulua. Iloisena antaisi pusun uneliaan miehen otsalle sanoen herää kulta, keitin kahvia ja lämmitin eilen leipomani pullat ihan sinua varten:)
AsianVierestä - Anonyymi
Hämkö on palstan mehiläiskuningatar, jota simpit palvovat?
- Anonyymi
Negatiivinen persoona
Joskus olin.
- Anonyymi
Ennen kuin ihastuit Hankamäkeen?
- Anonyymi
Hyvä kun tulit järkiisi.
Anonyymi kirjoitti:
Ennen kuin ihastuit Hankamäkeen?
En ole perehtynyt Hankamäen aatteisiin, mutta taitaa olla aika kaukana omista aatteistani.
Partakaweri kirjoitti:
En ole perehtynyt Hankamäen aatteisiin, mutta taitaa olla aika kaukana omista aatteistani.
Partis, Hankahönö, Harmis ja Sergei vois muodostaa possujunan.... 🤔
- Anonyymi
Missi nyt on semmonen. Millon on tulppa paikallaan ja millon ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa942713En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101734
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039