Onko ketään filmitähteä tai julkkista, jota AV muistutat? Että saamme vähän käsitystä.
Pituus, paino? Tumma vai vaalea?
Ikä? Jos oikein muistan 40 , mutta alle 50?
Asian vierestä vihjailee olevansa komea naistenmies
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minua ei kyllä kaada!
- Anonyymi
Vihjaili näköjään joo Janille olevansa komeampi kuin Peter Franzen..
Saattahan se ollakin, kun on ainakin puheidensa mukaan naisiakin jonottain kaatanut reissuillaan. :D
- Anonyymi
Hän on siis vähän kuin Niilo Ylivainio 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh,
https://www.youtube.com/watch?v=B2vkoPBzxOQ
AsianVierestä🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️
Anonyymi kirjoitti:
Höh,
https://www.youtube.com/watch?v=B2vkoPBzxOQ
AsianVierestäHöh höh niin. Ootko nyt kehunnu liikaa, kun heti epäillään? ;D
- Anonyymi
Näitä palstakomistuksia riittää, vaan totuus on tarua ihmeellisempi :D
- Anonyymi
Musasta päätellen seitkytveeee🙃🧜♀️
Ei noin vanhat ukot enää komeita ole.
- Anonyymi
Ettekö tajua? Tyyppi puhuu aina asian vierestä ja myös totuuden vierestä.
- Anonyymi
Naiset sanoneet että olen matthew perryn näköinen ja naiset ehdottelee kun olen varattu. On se kumma kun mikään ei ole pyhää ja varattua yritetään iskeä ja ehdotella seksiä. Koskaan ei ole tullut mieleen pettää.
- Anonyymi
Sinähän hieno mies olet. Komea ja uskollinen. Tottahan ne sinut tahtoisivat, suorastaan täydellinen🙂 sitten vaan sanot heille juuri noinkun tuohon laitoit. Hyvä että on vielä niitä jotka laittaa tyrkytkin ajattelemaan🧜♀️
- Anonyymi
Frouva kirjoitti:
No jooo. Totta🤭😅🧜♀️
- Anonyymi
Frouva kirjoitti:
Onko tuo Perry?? Nykyisin? Mutta onhan Frendeistä toki aikaa...ikää tulee näyttelijöillekin.
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo Perry?? Nykyisin? Mutta onhan Frendeistä toki aikaa...ikää tulee näyttelijöillekin.
Sehän se, koko komeudessaan.
- Anonyymi
Kuka on kehunut olevansa komea tai kehunut naissuhteittensa määrällä?
Elämässä tapahtuu ja jos kertoo miten elämä voi miestä kuljettaa on se joillekin palstalaisille jo hepulin aihe. Elämä on. Joillakin ei tunnu oikein olevan ollenkaan, sitä omaa elämää kun muita pitää haukkua ja hammastaa.
AsianVierestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa672395En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009