Niinistö kitisee ja uhriutuu

Anonyymi

Miksi Niinistö, aina kun hän haastattelun valittaa ja uhriutuu. Onko syynä korkea ikä? Vanha äijä kitisee tyhjää. Media on palvonut Niinistö 30 vuotta, eikö se riitä.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä on paras Pressa koska se on erilinjoilla anarkistihallituksemme kanssa, piste.

• Anonyymi

Anarkistit porvarilla on housuissaan.

• Anonyymi

Jos on erimieltä sosiaalidemokraatti-vasemmisto hallituksen kanssa vaikka pikkuasiastakin, niin se on heti valittamista ja suu on tukittava!

• Anonyymi

Niinistö itse kuvittelee vanhuuttaan noin. Ihmiset tulevat vanhuuttaan epäluuloisiksi. Olen huomannut asian lähipiiristäni.

• Anonyymi

Olisi parempikun lähettelisi vain savumerkkejä!

• Anonyymi

Niinistö on selvästi median suosikki ja hänestähän ei saa mitään kritiikkiä sanoa missään nimessä.

Sale ei oikein koskaan ota mitään kantaa sellaisiin oikeasti ongelmallisiin asioihin tai epäkohtiin ja nyt möykätään siitä että " suuni yritetään selvästi tukkia"

Ei osaa pitää hallitustakaan yhtään kurissa eikä haluta nähdä tai puuttua eräiden hallitukseen kuuluvien perseilyyn.

• Anonyymi

Sale on hyvä pressa ja Sanna on pääministerinä hyvää parempi.

• Anonyymi

Sauli puhuu erittäin epäselvästi.

• Anonyymi

Vihervasurit ne kitisijöitä olivat. Niinistö vaan totesi, ettei ole ylittänyt valtaoikeuksia. Presidentin valtaoikeudet ei koske presidentin mielipiteen vapautta.

• Anonyymi

Kokoomus on eliminoitu!

• Anonyymi

Haavisto tulee seuraava presidentti sillä Haavisto on kansan ja Marin koko msailman suosikki. Krista Kiurusta tulee maailman kuuluin, sillä Krista tekee Suomeen maailman parhaimman terveydenhoitojärjestelmän, jossa potilaat voivat hyvin ja lääkärit huonosti. Sairaudet hoidetaan parlamentaaristen voimasuhteiden mukaan eikä rahan mukaan, kuten Ameriikassa ja Sipilän hallituksessa. Ihmisiä ei pakoteta kaupallisten maskien käyttöön vaikka koko muu maailma niin tekisi vaan työläinen saa itse valita levittääkö virusta vai ei.

• Nostaisiko poikkeuslaki kolmannesta kaudesta hänen mielialaansa? Mitä kauemmin jotain työtä tekee, niin sitä paremmin sen hallitsee ja tulee korvaamattoaksi.

USA:ssakin yli seitsemänkymppinen presidentti on aika kärttyinen - ja puhuu välistä ihan eriskummallisia.

• Anonyymi

Johan tämän jutun aloittaja pelästyi kun Sale sanoi: Töitä on tehtävä.

• Anonyymi

Niinistö on Suomen historian lahjattomin ja heikoin presidentti. Mitään ei ole saanut aikaan, vaikka kansansuosiotakin oli takana.

Niinistö ei pitäisi pelkästään vaientaa vaan rakentaa hänelle mausoleumi ja ottaa se käyttöön.

• Anonyymi

Presidentti Niinistö haluaisi edustaa Suomea EU:n kokouksissa samaan malliin kuin Halonen aikanaan. Ei se taida oikein onnistua, on hieman liian läpinäkyvää. Kansa ei taida välittää sellaisesta.

• Anonyymi

Niinistön suosioon pääsee kehumalla Sauli Niinistöä ja jos joutuu epäsuosioon on kohtalo hirveä. Kosto seuraa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      172
      4726
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3296
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2213
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1906
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      664
      1837
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1806
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1737
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1485
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe