Hankimme n. 3kk sitten kaksi kissanpentua, n. 6 kuun ikäisiä.
Ollaan tähän asti syötetty Latzia ja Whiskasia, mutta tuoteseloste näyttää sen verran iljettävältä että tahdomme siirtä laadukkaampiin ruokiin, joissa ei ole lisättyjä viljoja tai sokereita, runsaasti enemmän lihaa.
Ostimme Applaws pentu kuiva ruokaa ja 2 märkä purkkia, plus 2 PureNatural märkäruoka pussia, kun myyjä niitä nyt ehdotti.
Kun markettimössöt loppuvat aletaan totutella kissoja näihin terveellisimpiin ruokiin.
Niin sitä aattelin, että miten näitä ruokia sitten annetaan? Märkäruokaa tulisi olla enemmän % kuin raksuja.
Vapaaruokitaanko raksut ja aamuin/illoin märkäruoka? Vai raksut märkäruoan kanssa aamuin/illoin?
Entä onko PureNatural parempi vaihtoehto kuin Applaws? Onko muita hyviä merkkejä ?
Kokeillaanko eri merkkejä että kissat tottuu?
Ja jos on muita merkkejä onko niitä ostettavissa Zooplussasta? Tuota PureNaturalia ei valitettavasti siellä ole.
Kiitti!
Mitä ruoka merkkiä kissanpennuille?
Anonyymi
1
95
Vastaukset
- Anonyymi
Totuta kissa syömään OIKEAA ruokaa heti pienestä asti!! Siis lihaa ja kalaa!
Ne voi pilkkoa pieniksi paloiksi, pakastaa purkkeihin, ja aina on tuoretta syötävää. Lisäksi kermaa tai kermaviiliä silloin tällöin ja laadukkaita raksuja.
Oikealla ravinnolla säästät eläinlääkäri maksuissa. Keinotekoiset ruuat sairastuttavat eläimet ja ihmiset!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408