Eli tietääkö joku mitä tapahtuu jos jää kiinni laittomasti Chernobly ssä, ihan mielenkiinnosta siis kyselen kun olen katsonut videoita missä ihmiset ovat menneet sinne.
Laiton Chernobly
Anonyymi
3
111
Vastaukset
- Anonyymi
sinnehän on turistimatkoja Kiovasta kaiken aikaa...
- Anonyymi
Niin miksi mennä laittomasti kun oppaan kanssa saa laillisesta kierroksesta taatusti enemmän irti? Kiovasta tekee helposti päivämatkan kohteeseen. Kun itse siellä kävin niin matkat eestaas Kiovaan ruokailu tsernobyl keskuksen ruokalassa oppaan kanssa Pripyatissa kiertely jotain 80 dollaria. Ja toisena päivänä kannattaa sitten vierailla Kiovan keskustassa sijaitsevassa tsernobil-museossa.
- Anonyymi
Tshernobylissä voi nykyään elää, muutoinkin kuin turistina, aikalailla rauhassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647