Hei, olen 14 vuotias nuori. Minulla on alkanut murrosikä ja lantioni on leventynyt huomattavan paljon. Olen laiha eli paljon leveyttä ei mahassa minulla ei ole. Uimapuku päällä näytän aivan kamalalta kun lantio on niin leveä ja vyötärö niin ohut, en pidä siitä yhtään enkä halua pitää uimapukua päällä. Haluaisin vaan uida vaatteet päällä :( Miten voisin saada lantiotani kapeammaksi TAI mahaani LEVEÄMMÄKSI ei, en halua läskiä lisää tai "kaljamahaa" haluan leveämmän vatsan. Tuntuu että kelläkään muulla ei ole tälläistä lantiota.. Kiitos jos autatte
Olen epävarma itsestäni
Anonyymi
3
72
Vastaukset
Kaikilla on omanlaiset lantiot vatsat yms ja kaikki on kauniita just sellasena kun on. Määki on latiosta levempi kun muut tytöt mutkun sä et voi tehä mitään asialle. Jos murrosikä on alkanu niin luulen että olet sen takia vyötäröltä kapeampi koska pituutta on tullut lisää eikä painosi välttämttä pysy pituudessasi mukana.
- Anonyymi
Jep kaikki ovat juuri oman laisia
- Anonyymi
älä huoli kaikki pojat tykkää leveistä lantioista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850