Silloin minä taivaassa lällätteleen maan päälle, että minäpä olenkin päässyt iankaikkiseen elämään.
Kun olen kuollut
1
63
Vastaukset
- Anonyymi
Tai sitten käy niin kuin hyttyselle joka on läimästy käsivarrelta verta imemästä, että synnyt uudestaan jäniksenä tai varpusena, mikä tai kuka sitten tarvitseekaan sielua sillä hetkellä? Tai käykö kuten sähkölaitteelle jonka käyttötunnit tulevat täyteen, että aivot on kertakäyttöväline, ja kun se on mennyt rikki, niin se vaan lakkaa toimimasta, ja muistot maatuvat maaksi jälleen ja lakkaavat olemasta?
Että iänkaikkinen elämä jatkuu toisten mielissä niin kauan kuin muistavat sinut?
Siksi kannattaa pyrkiä tekemään tärkeät asiat valmiiksi nyt, eikä vasta seuraavassa, tai sitä seuravaassa elämässä. Toisaalta, iänkaikkinen elämä antaa toivoa, mutta kuulostaa se kyllä pitkästyttävältä. Mitä silloin tekisi päivät pitkät?
En halua viedä keneltäkään toivoa, mutta itse en erityisesti kaipaa iänkaikkisuutta. Tässä nykyisessä määräaikaisessakin on jo tekemistä / jaksamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635