toinen mies siittäjänä

Anonyymi

Onko kellään kokemusta siitä että toinen mies naisi vaimoasi tai tyttöystävääsi tarkoituksena saada hänet raskaaksi? Meillä tälläinen tilanne. Voi olla joidenki mielestä outoa ja sairasta mutta näin meillä.
Kirjoitelkaa: jawaru@gmx.com

15

1497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokemusta siittämisestä ja tavara liikkuvaa. pennanen.jaakko63@gmail.com

• Anonyymi

laita viestiä himokas80@gmail.com

• Tavoitteena olisi ihanteellisesti tälläinen pari tai useampi löytää, itselläni myös..

• Anonyymi

Ei muuta kuin naista lakoon ja siementä vakoon sitten voi vetää pitkää tikkua kenen äpärä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuta kuin naista lakoon ja siementä vakoon sitten voi vetää pitkää tikkua kenen äpärä on.

Sun kohdalla ei olis tikut rasiassa riittänyt kun sulle isää olis arvottu,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun kohdalla ei olis tikut rasiassa riittänyt kun sulle isää olis arvottu,

Noin ikään vajakki veti kilarit mutta niinhän se menee jotta totuus tekee kipeää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin ikään vajakki veti kilarit mutta niinhän se menee jotta totuus tekee kipeää

Siellä kävi yksi vajakki kertoo totuuden itsestään.

• Anonyymi

Tuollaista tarkoitusta ei ole meillä ollut mutta kahdesti on tilanne tullut yllättäin ja vaimoni on ollut yhdynnässä vieraan kanssa ilman ehkäisyä.

• Anonyymi

Ihana vaimo sinulla antaa vieraalle ilman mitään ehkäisyä. Mahdollisuus panna toisen miehen vaimo raskaaksi on monen miehen unelma. Minä olen pannut vaimon kaveria kun hän oli lopettanut pillerit ja he yrittivät ensimmäistä lasta. Ensin hän sanoi että älä laukea sisälle mutta tilanteen edetessä laukesimme molemmat ja pääsin laskemaan lastini hedelmälliseen pilluun. Hän ei tullut raskaaksi vaan pian sen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana vaimo sinulla antaa vieraalle ilman mitään ehkäisyä. Mahdollisuus panna toisen miehen vaimo raskaaksi on monen miehen unelma. Minä olen pannut vaimon kaveria kun hän oli lopettanut pillerit ja he yrittivät ensimmäistä lasta. Ensin hän sanoi että älä laukea sisälle mutta tilanteen edetessä laukesimme molemmat ja pääsin laskemaan lastini hedelmälliseen pilluun. Hän ei tullut raskaaksi vaan pian sen jälkeen.

Kyllä läheltä liippasi, olisi mennyt aviomiehen piikkiin, niin siinä useimmiten käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäisellä kerralla mies sanoi että "kyllä vaimosi tuntui niin hyvältä" ja toinen, "kiihoittava vaimo sulla".

• Anonyymi

Voisi olla nautinnollista. Näillä paukuilla onnistuu taatusti.

• Anonyymi

Puristelehan luumujas peilin edessä urpo.Kun kerran tulit totuuden kertoo itsestäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puristelehan luumujas peilin edessä urpo.Kun kerran tulit totuuden kertoo itsestäsi.

Kosteaan aviovittuun paljaan kyrvän työntäminen on parasta. Muutaman kerran nainen on sanonut jo kyrvän ollessa sisällä ettei käytä mitään ehkäisyä. Siinä vaiheessa tietää ettei ulosvetäminen tule kysymykseenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kosteaan aviovittuun paljaan kyrvän työntäminen on parasta. Muutaman kerran nainen on sanonut jo kyrvän ollessa sisällä ettei käytä mitään ehkäisyä. Siinä vaiheessa tietää ettei ulosvetäminen tule kysymykseenkään.

Mitä tuohon sanovat vaimot kun näkevät miehensä panemassa toisen vaimoa ilman ehkäisyä.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3093
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      57
      2788
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2375
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2023
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe