olen mies sinä mies haluan sinua nuolen kyrpääsi seisontasi on kova työnnät kyrpäsi minun kiimaiseen peräreikään panet paljaltaan minua huolella perä kiimassa odottaa sinua
miesten kesken
15
207
Vastaukset
Kelpaisi
- Anonyymi
mistäpäin olet haluaisin tavata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mistäpäin olet haluaisin tavata
Rauma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauma
harmi olen olen riksusta välimatka on pitkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
harmi olen olen riksusta välimatka on pitkä
Onko sulla kik
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kik
ei ole mutta voin antaa numeroni jos haluat soittaa olen luotettava mies skype on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole mutta voin antaa numeroni jos haluat soittaa olen luotettava mies skype on
Okei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei
0443413783 soita odtotan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0443413783 soita odtotan
Onks sulla whatsapp
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sulla whatsapp
ei ole soita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sulla whatsapp
ei ole mutta haluaisin kyrpäsi suuni hoitoon
- Anonyymi
löytyykö riksun läheltä miestä joka tulisi minulle kylään viettämään miesten kesken kivaa asun yksin tule luokseni
- Anonyymi
Kirjoita kik QwattroR
- Anonyymi
en osaa käyttää mokomaa kikkiä soita minulle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154