Nuoremman polven AA-laisissa tätä ei niinkään enää näy, mutta 90-luvulla vielä oli melkein jokaisen raitistuneen alkoholistin pakko saada itselleen MERSU! Monet ovat pysyneet MERSU-miehinä myös ensimmäisen MERSU:nsa jälkeenkin, jossain paikoissa lähellä olevan AA-ryhmän huomaa parkkipaikoilla olevan poikkeuksellisen suuren MERSU:jen määrän perusteella, en ole MERSU-mies itse mutta joskus olen etsinyt palaveripaikkaa ja tiennyt olevani lähellä koska paikalla on niin paljon MERSU:ja..
MERSUN saamisen pakkomielle muutaman vuoden raittiuden jälkeen?
Anonyymi
1
104
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan Mersu maineeltaan yksi parhaista autoista. Se on helppo valinta, ja harva kehtaa vänkyttää että se olisi ollut huono valinta.
Itse en sellaiseen päätynyt, mutta mieluusti sellaisesta ulos astuisin yleisön edessä. Vaikka yleensä vältän turhaa huomiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141789Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1431493- 781398
- 571226
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91210- 741105
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890- 55882