moikka, oon 12vuotias tyttö joka on miettiny et tarttee rintaliivei jo, must tuntuu kyl ettei kukaa nää tätä keskusteluu mut iha sama:) en vaa viitti kertoo äitil ku must tuntuu et se ottaa sen vaa vitsillä tai jtn:/ ja en voi mennä ite ostaa koska lähin vaatekauppa on 20km päässä enkä mä oo lähös pyöräilee😂 mitä teenn!!! käytän siis jo semmosii semi tukevii urheilutoppeja mut tuntuu et tarttee jo rintsikat, pliis joku auttaa , HELPPPP
miten kertoa?
Anonyymi
2
130
Vastaukset
- Anonyymi
Äitis tuskin ottaa vitsil 12 on mun mielest jo ikä millo ne voi ostaa oon itekki käyttäny urheilu toppei 7v lähtie ja voit vaik pyytää sen pöytää ja laitat vaik viestii sille se ei tressaa nii paljoo ku puhumine:D
- Anonyymi
kiitooosss mul oli tänää jo kaks mahollisuut mut en vaa saanu sitä mun suusta ulos:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647