Onko pläkkipellillä ja pläkkipellistä tehdyillä esineillä arvoa. en haluaisi heittää poiskaan.
Pläkkipelti
5
1971
Vastaukset
- Anonyymi
"pläkkipelti" on vanha nimi ja sille oikea ja kuvaavampi nimitys on sinkitty pelti. Kyseessähän on tavallinen pelti, joka on pintakäsitelty galvanoimalla korroosiota, eli lähinnä ruostetta vastaan.
Mistä sen arvon voi sanoa, kun et kerro, mistä esineistä ja määristä on kysymys?
Romuttamot kyllä ostaa peltiromua, mutta sitä pitää olla paljon, että saa lähellekään kuljetuskustannukset katettua.
Jos on hyviä savupiipun sadesuojapeltejä kiinnikkeineen, niin onhan niillä arvonsa ja ostajiakin varmaan hakemalla löytyy.
En nyt viitsi tämän enempää miettiä, mitä kaikkea mahdollista siitä "pläkista" voi tehdä.- Anonyymi
Lähinnä on pelkkä levy,löytyi autotallin lattialta romujen alta. 1,5m pitkä ja 50cm leveä.
Juuri sellaista laikukasta ,pintakäsiteltyä peltiä.
- Anonyymi
Pläkkipelti on tinalyijjyseoksella päällystetty pelti erittäin helppo juottaa, kiiltävä pinta niiku peili. galvanoitua peltiä saa jokapaikasta pläkkipeltiä harvoista liikkeistä.
- Anonyymi
Minulla on tuota tinapinnoitteella olevaa levyä vielä olemassa. Saako sitä enään mistään lisää jos loppuu?
- Anonyymi
Eli noin 200kg vielä tallella. Minkä hintaista on nykyään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625