Apua! Olen jäämässä kiinni runkkaamisesta vanhemmilleni. Olen 15v.
Olin yrittämässä käyntiin yhtä 10v talon nurkalla ollutta autoa että olisin voinut siirtää sen ikkunan alta pois ja , kun ei lähtenyt niin päätin odottaa hetken ja runkata takapenkillä. En ole ennen saanut kunnon siemensyöksyä , mutta nyt siemennestettä lensi auton takapenkkeihin , etupenkkien selkänojiin , takaovien ja kuskin oven niihin pehmusteisiin ja takapenkkien jalkatilaan. En ole jäänyt enää vuosiin kiinni runkkaamisesta vanhemmilleni enkä ajatellut jäädä nytkään. Voisiko joku kertoa tavan pestä auto sisältä. Isäni säilyttää tavaroita autossa ja lemmikki kissa nukkuu siinä eli varmasti jään kiinni jos en saa siivottua sotkua nopeesti. Saattaa olla että vanhemmat käy auton luona vasta kuukausien päästä tai sitten he käyvät sen luona jo tänään.
Nopeita ja asiallisia vastauksia kiitos!
Millä puhdistaa auton penkit siemennesteestä nopeesti ja hyvin?!
Anonyymi
3
86
Vastaukset
- Anonyymi
fairia ja vettä
- Anonyymi
Vähän jeesusteippiä niin kyllä se siitä
- Anonyymi
Kloorilla penkit valkeiksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647